Aa utsette avvising/dumping er bare slemt og teit, hvis hun i ettertid forstaar at du hadde planer om aa dumpe henne i lengre tid saa saarer det bare mer enn hvis du gjor det fort og brutalt.
Det er et helvete aa gjore det, har gjort det to ganger selv etter 2 aarig forhold hvor dama fortsatt var veldig keen paa forhold men jeg var ferdig med det. I disse tilfellene skifter det fort mellom grining, aggresjon, frustrasjon, etc... Men man maa bare gjore det, sette seg ned og si det som det er. Bare ikke bli dratt inn naar hun blir aggressiv, hold deg rolig og forklar ting rolig.
Hvis dere har bare kjent hverandre i en uke er det ikke noen big deal, da bor dere ikke sammen og har ingen eiendeler som maa deles, etc... Du kan bare si rett ut at det funker ikke for deg, hun kommer til aa sporre hvorfor og da kan du velge om du vil feige ut aa lyve om hvorfor eller si rett ut grunnen. Hvis du vil feige ut fungerer alltid "jeg foler at jeg ikke er klar for noe saa seriost som du vil" eller "det er ikke deg, det er meg" riiiight...
Det er kun ukomfortabelt til du faar det ut av kjeften, alt du trenger aa vaere klar paa er at ting ikke fungerer og at det IKKE kommer til aa skje. Ikke vaer vag og gaa med paa aa "prove" litt til eller noe slikt.
Og hvis hun begynner aa grine (tviler paa at hun gjor det) eller lignende er det et veldig godt tegn paa at noe seriost er feil med henne, dere har tross alt bare kjent hverandre i en uke. Men hvis hun gjor det kan du bare si at du ikke orker aa prate med henne hvis hun skal oppfore seg slik, dere har tross alt bare kjent hverandre i en uke. Hvis hun fortsetter saa gaar du.