Kle deg - høst og vinter (herre)

Started by Vandelay, September 14, 2011, 03:27:19 AM

Previous topic - Next topic

Vandelay

Herremote









































 :-*


























































































































































evda90

Leser jeg for mye om mote hvis jeg kjenner igjen så og si alle bildene her? haha! :)

sweet

Min umiddelbare tanke: HER VAR DET MYE DIGG!  ;D
Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan finne veien selv.

QueenB

her var det mye kult, kjekken  :-* kle deg sånn og be meg på date, a!

men vær forsiktig med fargerike bukser. + de høye bootsene over buksa ser kult ut på en modell, men kan fort se litt teit ut på en vanlig gutt. Ellers: grrrr  ;)

Claw

#4
Blir nok ihvertfall to par nye sko denne høsten ja. Desert boots og vanlige boots.
Misliker egentlig den type sko da det minner meg om militæret :P Men kan jo ikke gå i seilersko og sneakers når snøen begynner å falle..

Liker godt skoene til timberland, men hva synes dere om denne?


Har litt problemer med å tenke stil på den type sko, da jeg alltid har brukt dem av praktiske grunner og ikke brydd meg om utseendet.

Edit: Mye bra bilder! Creds Vandelay.

Carebear

- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Vandelay

#6
@QueenB: Så lenge du følger opp profilbildet ditt ;)





Claw

Quote from: Vandelay on September 15, 2011, 00:25:20 AM@Claw: De bootsa så bra ut, ganske solide. Skal legge ut litt flere skobilder!

Blir vel å prøve dem neste runde i byen =) Synes kanskje de var litt mørke men.. kunne tenkt meg noen som er mer brune.

Noen tips til desert boots? Noen spesielle merker jeg skal se etter? Eller butikker i Oslo? :)

depeche1

sjekk ut www.herringshoes.co.uk
de setter også ned prisen på pakken så du slipper mye av momsen. Bestilt derfra mange ganger. kjøper aldri sko i Norge lengre.


Vandelay

#10











Vandelay

#11
Hank Moody boots




Torstein


Vandelay

#13



Lysjenta



Skulle dette bildet vere et godt eksempel?

Jeg synes bildet er et eksempel på dårlig rumpepassform på jeans ihvertfall.