DET VAR ET EKSEMPEL!!!!
jeg skrev også: "team jacob!" som forslag, selv om jeg synes twilight suger. Men han kunne ha skrevet det når neste film kommer ut, uansett om han har tenkt å se den eller ikke. FOR EKSEMPEL!! ville jeg synes at han var Mr. Right pga en sånn statusoppdatering? Nei! Ville jeg synes at han var litt søt og morsom? Sannsynligvis. Ville jeg synes at han var kjempeteit? Neppe.
det er uansett helt bak mål for oss som ikke kjenner deg å gi tips, du må jo bare bruke fb på den måten du er komfortabel med, ta kontakt med de du har lyst til og skrive om/legge ut bilder av noe som interesserer DEG! det er den eneste måten du kan fremheve din person på en genuin måte. Jeg synes egentlig ikke at du skal ta imot tips fra noen her, inkl meg. jeg tror også at om du vil virke interessant på face, så må du VÆRE interessant i dt virkelige liv, dog ikke alltid.
jeg kjenner gutter (og jenter) som er kule IRL, men som kun har to bilder på fb, og er nesten aldri aktive. Så kjenner jeg flk som er helt A4 som er aktive hele tiden, og skal legge ut om alt det kule de finner på- sikkert noen som kjøper det, men ikke jeg.
jeg må innrømme at jeg har mer respekt for de som er litt mystiske på fb. Det er tross alt ikke der de viktige opplevelsene er.
Quote from: valkyrie on September 18, 2011, 15:37:38 PM
Du har lov til å si han er kjekk B!
Du ville uansett syntes det var tryhard på FB? Eks, jungel får mld på wall 3 ganger daglig med invitasjoner av diverse av jenter, veldig sikker på at det vill gitt han noen fordeler..
Synes du virkelig det e bedre at du senker verdien til andre en å øke din?
senke verdien til andre??? jeg vet virkelig ikke hvor du har det fra at jeg synes det???!!!??? Jeg har jo sagt at jeg ikke liker ordet verdi, ford alle mnsk har lik verdi i mine øyne, du også!!! hva med å si attraktivitetsnivå i stedet?
hvis han får invitasjoner x 3 hver dag, så er det fint for han, men jeg trodde poenget var å "øke hans verdi" slik at FÅR tre invitasjoner daglig?
hvis han allerede får det, hvorfor spørre om tips da?
jeg skjønner egentlig ikke hva du mener.....