Quote from: Jungeldyret on September 19, 2011, 06:43:44 AM
No offence QueenB kult at du er flink, men det slår ikke ann hos denne gutten
huff, nå kommer jeg til å låse meg inne på et mørkt rom, høre på "everybody hurts", og kutte meg oppover armene
poenget var ikke at alle skulle like foto, men en hvilken som helst hobby som begge har, hvor jenta er like flink/flinkere. kan være alt fra fotball, til fekting, roing, fluefiske etc.
Quote from: Potet on September 19, 2011, 05:42:18 AM
Kanskje det er misunnelse som gjør at han ikke vil gi skryt? Hvordan man oppfatter estetikk er veldig inviduelt, så selv om det er visse retningslinjer/regler, er det ingen fasit for hva som er et bra foto. Kanskje han ikke liker stilen din rett og slett selv om du er god på å ta den type bilder?
joda, det kan godt hende at de ikke liker stilen min, og det er helt greit. men noen av bildene må de jo like?? har tatt tusenvis av bilder opp gjennom årene, så det er litt spes hvis han misliker alt. dessuten, er jeg selv veldig flink til å gi komplimenter, noe de også burde gjøre, i det minste for å være høflig?? De burde i allefall ikke gi meg en leksjon i basic teknikk hver gang vi treffes! Jeg synes bare at det er litt rart, jeg....
har tidligere også jobbet litt med film, vært med og filmet musikkvideoer o.l. som eneste jente på "laget". Enten så måtte jeg holde kjeft og gå med på alle guttas idéer, eller si hva jeg mente og bli kalt bitch. Det mannlige ego skal man ikke kødde med! jeeeez
Quote from: Vandelay on September 19, 2011, 09:43:10 AM
Jenter med talenter er hot!
@queen: ta med speilrefleksen så tar vi en 'shoot?
avtale, din fashionista