Quote from: Adriwen on November 30, 2011, 19:32:56 PM
I morgen skal jeg gå i lilla penskjorte, lilla hettegenser, og mørkerøde bukser på skolen.
Tror dere det blir for femi? Eller skiller jeg meg ut positivt?
Jeg syns det hørtes altfor spesielt ut, du blir fort "han der". Kjør en clean og tidløs look med god passform på klæra og V-hals t-skjorte, sånn som 0330 har lært deg. Aldri kjøp klær før du har prøvd en størrelse mindre, klær skal passe akkurat.
Enkle regler for å oppsummere litt kjapt:
- V- hals er kult
- Hvis genser, skjorte, cardigan kan lukkes, gå med den åpen, ser 100 ganger bedre ut. Skinnjakka skal være åpen. Frakker holdes lukket.
- Lyseste plagg innerst
- Ingen logoer eller reklame på klæra
- God passform
- Olabukser bør være "super-slim" fit og passe deg akkurat, kan godt kjennes litt trang ut. Kjøp uten slitemerker / hull osv, H&M har pene bukser.
- Aldri, aldri gå i boblejakke. Bruk frakk eller skinnjakke alt etter hvor kaldt det er.
- Sko er ekstremt viktige for stilen og jenter legger spesielt merke til sko. Aldri joggesko, jo mindre klumpete og jo "enklere" jo bedre. Converse og tøysko funker for eksempel bra om sommern, om vintern kan for eksempel boots eller mer "pensko"- aktig stil funke (jeg kan ikke termene her :p)
Du skiller deg ut ved å unngå de feila 95% av alle guttene gjør. Jenter legger merke til gutter som kan kle seg, da får du automatisk hakket mer verdi enn alle de som ikke kan kle seg. Klesstil er en god hjelper for å komme igang fordi du gir et godt førsteinntrykk, men du kommer ikke videre hvis ikke det andre er på stell.