Kle deg - høst og vinter (herre)

Started by Vandelay, September 14, 2011, 03:27:19 AM

Previous topic - Next topic

Dorian Gray

Hvit t-skjorte, slim fit mørkeblå/svarte jeans, skinnjakke og converse slår aldri feil. Dog litt kaldt om vinteren
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Stanley

Kan du vise noen bilder?

Min typiske stil pr. i dag er:

Lilla T-skjorte med et hvitt DC-logo
Blå bukse
Joggesko

Ser det ikke litt for ''oppsiktsvekkende ut at man som svart skal gå i hvitt?
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dorian Gray

Her har du et bilde av en kar i svart T-skjorte, det funker også. Jeg bruker antrekket beskrevet over og veksler mellom svart/hvit t-skjorte og penskjorte under jakka.


Å gå i KUN hvitt kan se litt dust ut, men det er ingenting i veien for at du kan gå med en hvit t-skjorte.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Stanley

Problemer her er at jeg ikke kan finne meg selv igjen i noen av disse, da jeg er brun, og disse er av hvite folk...

Jeg vet ikke hvor stor betydning det har, men klær passer vel forskjellige mtp. hudfarge?
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dorian Gray

Altså, de fleste modellene er en god del mørkere enn meg og nesten samtlige har en annen hårfarge. Likevel kan jeg se meg selv i klærne deres. Grunnen til at du ikke ser deg selv i de klærne er nok mer at du aldri har prøvd den type stil før, enn at modellene er hvite.

Her har du usher med hvit t-skjorte:

og et annet bilde:



Scoop neck eller v- neck er å foretrekke fremfor crew-neck
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

MErlin

Kan ikke tenke meg at dette har noe med hudfarge å gjøre, og supplerer med et bilde:


Stanley

Jeg har hørt at jeg kler fargene lilla, blå, og hvit best... Men det blir jo i lengden kjedelig?

Jeg skal til London til helgen på shopping, så det passer sykt bra om dere gir meg masse motetips og butikker, bilder etc. når jeg en sjelden gang skal ut blant mennesker, annet enn skole.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.