Jeg la til en dame paa facebook her om dagen som jeg motte forrige helg, alt er vel og bra med denne dama og vi skal motes igjen neste uke. Men noe hun gjorde fikk meg til aa tenke paa hvor mye jeg leser inn i hvordan folk oppforer seg paa facebook.
Tingen er at jeg la henne til, saa naar jeg sjekket facebook igjen et par timer senere saa hadde hun allerede lagt inn kommentarer paa 3 av mine bilder. Dette er noe jeg aldri gjor selv, pga at jeg for det forste ikke er noe storre fan av facebook for mer enn aa arrangere moter, men ogsaa fordi jeg synes det kan fort virke som man er veldig interessert og snokete (det betyr jo at man har sjekket gjennom fotoene til den andre personen, selv om alle gjor vel det
).
Jeg kommenterer selvfolgelig av og til paa nye bilder og poster som blir lagt ut, men naar jeg legger til nye folk kommenterer jeg aldri paa eksisterende ting de har postet. Og jeg kommenterer aldri paa noe en jente jeg dater/vil date poster for jeg i det minste har chattet med henne over facebook chat forst. Med denne jenta var min forste reaksjon at hun virket veldig interessert, for saa aa tenke litt over det og bestemme meg for aa ikke legge saa mye i det for jeg snakket med henne.
Saa sporsmaalet mitt er da, hva gjor dere og hvordan vil dere tolke det hvis noen gjor slike ting mot dere? (kommentere bilder, poster, etc... rett etter at dere har blitt venner)