Quote from: soprano on October 13, 2011, 18:03:44 PM
Hei!
Er det noen av dere som har efraring med å komme i kontakt med fremmede jenter på universitet/høgskole? De fleste jentene der er mellom 19 og 30. Da sier det seg selv at det er mye fint å se på. Jeg MÅ prøve meg på noen før jeg blir gal!
Jeg sitter ofte i lesesalen og merker det at jeg ser på jenter i steden for å lese. Noen ganger må jeg dra hjem for å lese videre, så jeg slipper å ha så mange pene jenter i nærheten av meg
Tenk hvor gode karakterer jeg hadde fått med null seksualdrift!
Du skulle valgt militærskole! Nesten bare gutter, og de jentene som er der ser mindre jentete ut i uniform. Altså.. jeg tror faktisk ikke jeg hadde klart å gå vanlig høgskole eller universitet - hold så vidt ut VGS.
Ihvertfall det jeg har merket med de fine seriøse studentene er at de faktisk er som alle andre mennesker. Jenter er også utrolig glad i gutter, og har sin egne skjulte sexualdrift som må komme fram i ny og ne. Så dra på fester! Det er alltid noen fine jenter der
Så hjelper det veldig mye hvis de jentene allerede vet hvem du er. Snakk med så mange av dem som mulig! Småprat holder i massevis. Du kan jo også vise deg positivt fram ved å svare på spørsmål under leksjoner, bli med i ulike studentgrupper, osv. For hvis jentene allerede har fått et inntrykk av deg som en kul fyr skal det ikke mye flørting til for å finne det du leter etter
Når det er sagt har jeg også lagt merke til at en del av de mest seriøse jentene ofte syns det er veldig ålreit å ha noen å prate med. Avveksling fra lekselesing må til iblandt. En er faring på det området er at de jentene som ser mest reservert ut er de som mest hiver etter å finne en kul kar å koseprate med. Som kan få dem til å smile. Spesielt å le - noe som ikke skal så mye til etter en utrolig kjedelig forelsening.
Kjør på! Vær fryktløs, ha et godt humør, og drit i om det ikke funker hver gang. Som du selv sa: "Det er nesten for mange fine jenter der". Det dummeste du kan gjøre er ikke å prøve.
Ps. Når du først har jobbet litt med dette området skal du se at sexualdriften forvsinner litt og litt. Gogo good grades!