Fin tråd.
Kunne selv ganske lite om klær før jeg begynte å lese bloggen her, og har brukt en god del penger på klær i år pga. det.
Har nå mye bra basisplagg, som:
- V-neck t-skjorter i hvit, sort, grå og navy (og en i lys gul som jeg ikke aner hva jeg skal bruke til.. tips?)
- Crew-neck t-skjorter i hvit og navy
- Cardigans, en i navy, en lys og en grå strikket
- Jeans; en raw sterkt blå (skinny leg), en raw mørkemørkeblå (som er litt vel slim) er kun de to jeg har nå, de andre har jeg trent meg ut av
- Bukser; En brun cordfløyelsbukse som er FET, chinos i khaki, blå og grå.
- Seilersko som jeg bruker alt for mye (de er så perfekt mellom casual og stilig, og de er sykt gode å gå med)
- Brune boots
- Brune spisse monkstraps pensko
- Brune "sneaker"-aktige sko i lær
- Chuck taylors i blå og rød (som jeg bruker sjelden utenom gymen), skal kjøpe svarte (med standard hvit såle, ikke de emoskoene
)
- Diverse button down skjorter som går med dress etc.
- En dress
- Et brunt lærbelte som passer dress og jeans
- En polo piquet i navy
- Fete chino-shorts i sterke farger
Går veldig enkelt kledd, som f.eks. Seilersko, jeans, belte, v-neck skjorte. Dette er vel grunnutrustningen min. Så drar jeg over en jakke eller noe hvis det er kaldt.
Skal skaffe meg:
- Grå ziphood
- Kanskje skinnjakke (men er helt blank her, synes det er litt skummelt)
- Kanskje duffelcoat (trenchcoat osv. tror jeg blir for stivt for meg, jeg er litt mer sporty)
- V-neck gensere, men synes det er litt fremmed
Hva synes dere forresten om svære dunjakker/parkas?
Kjøpte en i fjor vinter av rent praktiske grunner (den er drøyt varm, er som å gå i en monster-sovepose). Kommer til å gå med den uansett når det kryper under -15, men hva synes folk som den utseendemessig?