Bedre enn det meste annet der ute.
DårligBraProfilnavns beskrivelse av meg selvHar du noe spesielt ved deg selv å by på utenom et bra ytre?Her har du en som har sterke og tydelige meninger om det meste, og deler de gjerne.
Jeg liker å prate, så du er nødt til å kunne engasjere deg i en god og livlig samtale. Er en som liker å gjøre ting selv, for da blir det best (selvgjort er velgjort). Jeg kan mye om mye, og litt om det meste annet.
Jeg nøler sjelden lenge, og står ved valgene jeg gjør.Jeg elsker å le og tøyse, og tar ikke meg selv spesielt høytidelig. Det er viktig for meg at du også kan ha en
ironisk avstand til deg selv, og kan fyre av en og annen spøk tilbake!
Ellers er jeg genuint optimistisk, og har troen på at man kan få til det man vil. Det blir som regel det man gjør ut av det!
Vil si at jeg er veldig fornøyd med situasjonen min sånn den er nå, jeg er ikke ute etter å finne en jente for å "fylle et tomrom i livet". Det kunne likevel vært kjekt å treffe deg som kan fange min oppmerksomhet og
gjøre hverdagen enda mer spennende. Jeg tror ikke den store kjærligheten nødvendigvis må være rundt første sving i første omgang, men jeg har likevel den innstillingen at den rette flørten godt kan bli til noe mer hvis det kjennes riktig. Tar alt det der som det kommer.
Jeg ser etter deg som har mye som skjer i ditt eget liv, og har det nesten like fint uten meg, men som likevel kunne tenke deg å ha en å ha det enda litt kjekkere med i en allerede bra hverdag.
Profilnavns beskrivelse av sin drømmepartnerDu er intelligent og selvsikker i det du gjør. Du både ser og ønsker å se bra ut. Du er nysgjerrig og undrende, og tar ingenting for gitt. Du er ikke selvhøytidelig og tåler en spøk, og har kanskje et par på lager selv. Du er livsglad og kan leve i nuet, men samtidig har du mål og ambisjoner som driver deg i livet.Resten er jeg villig til å forhandle på.
Profilnavns beskrivelse av sin jobb og interesserLever mest, studerer en del, trener jevnlig og jobber i blant.
På fritiden funker jeg både i og utenfor sofaen, ser gjerne noen serier og slapper av, eller finner på noe mer aktivt med godt selskap
Så lenge selskapet er bra er jeg ikke vanskelig å be ut på festlige kvelder, eller turer i friluft. Kaster gjerne frisbee og koser meg i parken! Er glad i å fikse god mat, og
å invitere venner på bespisning.
Kan skryte av å kunne smelle sammen ypperlige pannekaker uten oppskrift og på øyemål.