Heisann , Jeg holder på å finjustere profilen min på sukker og trenger litt innspill , særlig fra dere jentene.
Hva funker og hva funker ikke ? og er det for drøyt ?
Beskriv deg selv :
Elsker :
QuoteEn skikkelig god kopp kaffe ( og nei.... starbucks er ikke god kaffe :p )
En skikkelig god kopp kaffe.
Nytt sengetøy
QuoteAdrenalin rushet etter å ha utfordret seg selv
Kun når du utfordrer deg selv eller generelt adrenalin rushet?
"Elsker å utfordre meg selv."
"Elsker adrenalin rushet etter en utfordring"
Å våkne uthvilt om morgenen , strekke hånden over til andre siden av sengen og stryke den over kroppen din.
Kliseee
"Å våkne uthvilt om morgen"
Følelsen av en god trenings økt
Love it
Misliker:
QuoteJanitsjar korps kl 0700 på en 17 mai
Litt partypoper på 17 mai? :/
QuoteNår jeg er i handyman modus og legger fra meg verktøy ,men bruker 10 minuter på å finne det igjen i baklomma.
"Er en handyman, flink til å legge fra meg verktøyet der jeg ikke finner det igjen."
Virker som en rotekopp, litt negativt.
Beskriv hva du driver med og fritidsysler (jobb/skole, interesser og hobby)
QuoteDrømte om å bli indiana jones når jeg var liten , drømmer fremdeles mye og mange av dem har gått i oppfyllelse , men heldigvis er det mange nok igjen. Syntes det er fantastisk å møte nye mennesker og muligheter , enten det er på tvers av lande grenser eller på byen. Elsker å sitte med en kaffe kopp og fiskestang når solen står opp en sommer natt , men det skjer ikke så ofte. Eier ikke tv og ser derfor ikke mye , men jobber med det hver dag. Så hvis du er heldig så avslører jeg hvem som er onkel skrue.
Min helt var Indiana Jones som liten. "Nå har jeg blitt litt eldre og har funnet ut at jeg lever drømmen min uten å være Indiana. " (Liker ikke denne).
Kan fantasere, men liker heller å realisere.
Elsker å bli kjent med nye mennesker og ta alle utfordringer på strak arm.
Liker å sitte med en kaffe på en kafe om sommeren, da lever jeg virkelig livet.
Jobber innen TV, tar ikke med meg jobben hjem så tv eier jeg ikke.
Raskt hvordan jeg ville skrevet det.
Er ikke uengig i at humor er viktig, men humor som ikke per personlig (face to face) er vanskelig å styre.
Som du ser på teksten jeg gjorde om til, har jeg tonet ned litt av "wow" faktoren. Forsatt en humor, men ikke som jeg føler skader deg.
Nå sier jeg heller ikke at dette er de beste profil teksten du kan ha. Jeg mener at dette er en profiltekst som vil gi deg flere muligheter med flere jenter en den du skrev (selvom det står det samme i bunn og grunn).
Når jeg kommenterte humor, mener jeg overdrevent humor, vm i pannekake kasting osv.