Alt i alt en helt medium profiltekst.
Fordi jeg er syk og ikke får sove gikk jeg igjennom hva jeg mener må endres på
Quote from: Potet on December 17, 2011, 19:06:23 PM
Som person er jeg glad og ydmyk
Ydmyk bør tas bort. Det er ikke et 100% positivt ladd ord.
Humoren min er selvironisk, men også spydig eller ganske absurd. Tabu- og internhumor er det jeg ler høyest av, men når det gjelder førstnevnte er dette noe jeg må se an publikum før jeg gulper ut gullkorn. Du er veldig flink hvis du klarer å sette meg ut ved å si en grov kommentar.
Her virker det som du er veldig på utkikk etter en jente som er veldig grov(klarer å sette deg ut med grovhet).
Ta bort ordet spydig.
Jeg kan se en sak fra flere sider og liker å være lytte på andres meninger.
SkriveLeif.
På nyåret skal på et halvt års utveksling til xx, så hvis det du har et par gode tips om aktiviter/reisemål er det bare å skrike ut. Ellers er det bare spørre om det er noe mer du vil vite om meg, ikke lett å få fram så mye særegnet ved personligheten sin på denne lille profilteksten.
ALT i denne delen er helt feil. Du starter med å gi jenta et argument for å ikke møte deg.
Du må aldri oppførdre jenter til å skrive til deg, det virker desperat uansett hvordan man pakker det inn.
Alle vet det er vanskelig å skrive profiltekst, men det er ikke noe som burde nevnes.
Min store lidenskap er fotball. Følelsen av å score et pent mål eller utføre en perfekt takling gir en utrolig lykkefølelse. Ikke bare er jeg glad i å spille fotball, jeg ser også en del på fotball. Den store favoritten er den engelske klubben Arsenal. Du er ikke et must at du deler denne interessen med meg, men det er så klart en liten bonus. Ellers er jeg generelt veldig glad i sport og trener styrketrening jevnlig. Foretrekker sommeraktiviter.
Jenter assosierer 2 typer gutter med fotball:
1. De kjekke landslagsspillerne
2. De som ser på fotball, gutta fra lange flate baller
første delen fungerer veldig bra. Du spiller fotball og elsker det.
Videre får du ingenting positivt ut av å skrive hva som er laget ditt eller hvor mye tid bruker på å se på. Denne delen må bort. Når vi en setning senere får viser at du er veldig glad i sport, blir dette tolket som: han ser på mye på sport på tv
Styrketrening er et negativt ladd ord, burde byttes ut. Trener du styrketrening på elixia, Sats eller noe lignende skriv heller "Trener på Sats"
Som alle andre er jeg glad i være med venner, dra på kino, reise (selv om det ikke blir så mye av dette som student) og feste.
Denne er unødvendig.
Dersom du er prippen er det et kryss oppe i høyre hjørne du kan trykke på.
Her får profilen din litt one night stand-vibb.