_______________________________________________________________________________________________________________Litt i underkant av 1.90, blå øyne og blondt hår.
Bor i Oslo, studerer på Blindern og er ganske fornøyd med det.
Glad i sport og starter gjerne dagen med en joggetur, opptatt av å leve sunt, men godt med noe godteri eller chips en gang i blant også.
_______________________________________________________________________________________________________________
Bruker mesteparten av tiden min på venner, jobb. skole og trening, tiden i mellom disse aktivitetene går gjerne med på å se filmer/serier eller å høre på musikk. Eller så har jeg ikke noe i mot å se en god fotballkamp eller spille litt playstation.
_______________________________________________________________________________________________________________
Jeg ser etter ei kul jente som har gode verdier i livet og gjerne ei som liker å trene.
Jeg vil ha en leken jente med glimt i øyet som ikke er redd for å være seg selv.
Glad i folk som klarer å leve i nuet og humor er en viktig ting for meg.
Liker mennesker som vil noe ønsker å utrette noe i livet og er ambisiøse
Bedre? Noe mer å utsette på?