Started by Stemning, November 13, 2011, 21:10:32 PM
QuoteUNG LEKEN HINGST AV EN MANN SØKER SPREK JENTE UNDER 40, ER DU HER??!..Stadig her? Godt tegn
QuoteBADBOY GONE NICEGUY SØKER BADGIRLS TIL SVINGKURS
QuoteVelkommen til min online dating-profil, til ditt førsteinntrykk av meg, so to speak. Jeg er mildt sagt dreven i dette gamet, det er en del av meg, og jeg er en del av nettdating. Når folk tenker nettdating tenker de på svette nerder, og meg.
QuoteVennlig badboy søker farlig goodgirl til dristige ekspedisjoner til hemmelige destinasjoner!
Quote from: Stemning on November 13, 2011, 21:41:09 PMGår rimelig greit so far, får 2-3 hjerter og beskjeder fra random jenter daglig, men har ikke kommet til det stedet hvor damer jeg faktisk vil ha sender melding først. Noen av dere som har det sånn? Jeg har bare ca. en uke med erfaring å snakke om men.Hva med denne da? Som jeg har nå:PQuoteVennlig badboy søker farlig goodgirl til dristige ekspedisjoner til hemmelige destinasjoner!Kan se hvordan den ser ut i the big picture i den andre tråden
Quote from: Femininist on November 14, 2011, 00:54:33 AM...om det ikke er tydelig ironisk, da blir det kanskje litt attraktivt.
Quote from: Selveste on November 14, 2011, 11:20:00 AMMen hvis det er sånn at profilteksten teller 10% og bildene 90% så ser jeg ikke helt vitsen med de ironiske teite overskriftetene. Tjener jo ikke til annet enn at jentene rømmer.
Quote from: Stemning on November 14, 2011, 13:57:53 PMQuote from: Selveste on November 14, 2011, 11:20:00 AMMen hvis det er sånn at profilteksten teller 10% og bildene 90% så ser jeg ikke helt vitsen med de ironiske teite overskriftetene. Tjener jo ikke til annet enn at jentene rømmer.Du sier noe her, godt poeng!Noen som har tips ang. profilen i sin helhet i den andre tråden? Er den litt lang eller? Kanskje jeg burde kutte ut noe?