Sitter å leser gjennom gamle innlegg på 0330 bloggen, og kommer ikke over hvor fantastisk denne bloggen er. Beste bloggen som finnes! Derfor vil jeg vie et innlegg til å takke alle 0330 gutta. Takk for at dere forandrer livene til leserne. Det er en utrolig befriende følelse og lese denne bloggen som ung - for du vet at du har et helt liv foran deg, og god tid på å lære. Før jeg begynte å lese denne bloggen (1,5 år siden) hadde jeg dårlig selvtillig og få visjoner. Denne bloggen har forandret alt - selvtilliten er kjempegod og jeg elsker verdt øyeblikk jeg møter nye mennesker. Det materialet dere presenterer er ikke bare relevant på sjekkefronten - det omhandler livet generelt. Det er rart å si det, men man blir liksom bedre på alt. Bloggen deres gjør at jeg som ikke hadde peiling før og generelt fryktet jenter nå elsker alt som har med dem å gjøre. Og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som føler det slik. Takk for at dere viet store deler av livet deres på å "skjønne" jenter, for så å gjøre vår andres vei videre lettere og desidert mer morsom. Vet at jeg en gang melder meg på bootcampen deres.
Ble en klisjefull post dette her, håper ikke det oppfattes som smisk, bare et forsøk på å gi noe tilbake.
Og et spørsmål til slutt, til alle, de av dere som får barn senere, kommer dere til å formidle denne informasjonen til dem?