Ah da forstaar jeg hva du vil frem til SquarePUA, selv om jeg synes fortsatt at det er satt opp for faa kriterier for hver kategori og hovedsaklig baserer kategoriene seg paa tidligere erfaringer fra gutten sin side, ikke personlighets trekkene som gutter med disse erfaringene vanligvis har.
Paa det viset hjelper den ikke mye for en gutt som er i kategori 2 som vil til kategori 1. Hvis du vil pule mange jenter raskt saa maa du skaffe deg erfaring i aa pule mange jenter raskt forst, saa blir det lett skal du se!... Blir litt hona / egget.
Jeg synes heller det burde vaere delt paa mer relevante trekk slik som,
- Torr / torr ikke aa eskalere
- Ekstrovert / introvert (kanskje ikke det mest relevante, men tror det har en del aa si)
- Syn paa jenter og sex var forsovidt relevant.
- Bryr seg ikke / bryr seg om hva andre synes om han.
- Bryr seg ikke / bryr seg om resultatet av sine interaksjoner.
- etc...
Vil tro en slik oppdeling vil vaere mye mer brukelig for gutter flest og at den vil vaere mer noyaktig.
Quote from: Stemning on November 22, 2011, 23:08:33 PMBetyr det altså at jeg vil ha bedre sjans på "korte bekjentskaper" dersom jeg skjuler ting som at jeg kommer fra et pent strøk, har foreldre med gode jobber, holder på med prestisjefylt utdannelse, eier leilighet osv?
Vil ikke tro det vil endre dine sjanser. Vil heller si at hvis du klarer aa
- Ha en avslappet holdning til sex
- Ikke dommer jenter for aa ha sex
- Torr aa eskalere
- Gi litt faen i om du faar sex
- Gi litt faen i hva dama synes om deg
- Prover aa gaa for sex tidlig
da vil du faa sex kjappere. Disse er trekk som jeg har sett ved de guttene jeg har mott som faar seg noe ofte.
Men den helt klart storste tingen som holder tilbake mange gutter er at de ikke torr aa eskalere, dama kan vaere klar som et egg men hvis gutten ikke prover saa skjer det ingenting.