"
Jeg har forskjellige parfymer alt etter hvilket bruk og årstid. Her er mine favoritter:
YSL - L'Homme. Sinnsyk god parfyme! En av mine topp 3 favoritter. Passer til finere hverdagsbruk og når du er på byen. Passer best i vår- og sommersesongen.
YSL - La Nuit De L'Homme. Også blandt topp 3. Basert på L'Homme, men er litt tyngre. Passer til uteliv i høst- og vintersesongen.
Gucci - Pour Homme II. Vanskelig å beskrive hvor god denne parfymen egentlig er. Kan beskrives som både forførende og sensuell, men samtidig maskulin. Passer til finere bruk. Dag og natt, sommer som vår. Min favoritt!
Gucci - Pour Homme Sport. Frisk og god parfyme, passer dagbruk og nattbruk. Sommerparfyme.
Clinique - Happy. Frisk som faen. Passer kun lett og ledig dagsbruk om sommeren.
Dior - Homme. Veldig frisk og god duft. Lukter veldig rent, men samtidig litt sterk. Passer best til dags- og kveldsbruk i vår- og sommersesongen.
Dolce & Gabbana - The One. Kanskje litt vanlig, men jeg synes den er veldig god. Bruker den på nattestid, mørke og triste høstkvelder når jeg behøver for en litt kraftig duft.
Chanel - Allure. Minner og D&G, samme bruk.
Samtlige av disse parfymene er "fieldtested" om man kan kalle dem det. Har fått gode tilbakemeldiger på alle, så jeg vet med sikkerhet at disse passer meg, min hud og min stil. Det er derimot ikke sikker de passer deg, og derfor er det viktig at du prøver deg frem! "
Kopi av min post fra en post om parfyme på lukket forum.