1 Million by Paco RabanneJeg ble lei av parfymer som mistet all sin intensitet etter en time, så jeg gjorde litt research og fant frem til denne. Den er desverre veldig vanlig, men den lukter godt, den lukter sterkt (må ikke heeelt inn i halsen for å kjenne lukten), og lukter lenge. Har fått noen komplimenter på lukten på byen, faktisk når jeg tenker meg om ca hver 3. gang jeg er ute er det jenter som kommenterer lukten positivt. Har aldri hatt noen fortelle meg noe om hva jeg lukter før så, det er noe bra med denne..
Hvis noen er redd for å lukte litt søtt så styr unna, det er faktisk en unisex lukt ifølge produsenten. Men jeg for min del tror det er en av grunnene til at jentene liker den, den lukter søtt men mystisk/krydret samtidig, og på en mann som stråler selvtillit... god kombinasjon.
A*Men by Thierry MuglerEtter å ha drevet å sett en del på youtube av reviews og lest en del om parfymer i det siste har jeg nå øynene på en parfyme som "kjennerne" på youtube er veldig glad i. Har den ikke selv enda, men skal definitivt forsøkes. Den skal også være sterk i lukten, og veldig søt. Vanilje/tobakk/lær/musk.. gleder meg litt til jul, må ha noen ønsker så bestemte meg for å klare å vente til den 24.
Den er også mye mye mye mindre vanlig enn 1 million og andre typiske byen-parfymer, som trekker opp for min del. Også lukter den vist ikke godt i det hele tatt på papir, den må liksom sitte på varm hud i noen minutter før lukten kommer skikkelig frem, det bidrar til at de fleste som prøver den på parfymeriet ikke velger den.