Må Anbefale
Vet jeg sier noen om igjen, men det er ikke så farlig
Lost (hvis du ikke har sett den så bør du se hele, fantastisk manus, fantastisk skuespill utrolig spenning i hver episode)
Sopranos (igjen veldig godt manus, kule karakterer og høy mafiafaktor)
Game of Thrones (Dette er en den desidert beste serien på tv nå spør du meg, igjen manus og skuespillere fantastisk med episke scener)
Fringe (synes dette er god underholdning, er litt csi aktig men litt mer overjordisk og kult)
Twin Peaks (fordi serien i seg selv er helt spesiell og det ikke finnes noe lignende der ute)
The Borgias (serie som omhandler paven i roma, med mye sex, vold og og forviklinger, akkurat det som hører hjemme)
Spartacus sesong 1 og 2 (ikke 3 den suger, hovedrollen døde dessverre av kreft etter sesong 2) Her er det masse mandige menn og masse sex blod og moro. Kult hvis man liker trente menn i baris
Two and a half men frem til sesonsg 7 eller 8 hvor charlie hopper av. (må sees fordi charlie sheen er seg selv både på godt og vondt
The O.C. (dette er faktisk en fin serie, selv om det egentlig er en "jenteserie" så elsket jeg denne når jeg var teenager. Veldig mange gode episoder.
The Wire (Dette er litt mer seriøst enn mange andre serier, med dop og forviklinger i samfunnet med godt manus og slap stick jokes rett rundt hjørnet)