Her er ting jeg har gjort / gjør selv.
- Fysisk trening
- Lese bøker, før mye om sjekking, men etterhvert mer om sex. Alltid greit å kunne mer om sex, gir deg også mye å snakke om. Jeg leser også en del jente blogger / nyhets sider fordi jeg synes det er interessant å sette meg inn i hva slags problemer jenter flest har i hverdagen. Denne kunnskapen har kommet godt med flere ganger fordi jenter føler at jeg forstår dem.
- Dra ut til kjøpesenter, loppemarked, etc... og snakke med jenter / personalet
- Dra ut til div. samlinger. Selv bor jeg i Berlin og det er alltid noe som skjer hvis man bare leter. I dag var jeg på et "
language party" hvor folk samles hver onsdag for å sosialisere og snakke forskjellige språk. Det finnes sikkert flere slike i Oslo også. Og hvis du har noen interesser så finnes det alltids folk med de samme interessene som samles av og til. Det trenger ikke alltid handle om sjekking, bare det å komme seg ut av døra er bra. Og hvem vet, kanskje drar du ut for å møte en gjeng gutter men ender opp med å tilfeldigvis treffe en kul jente.
Ellers vil jeg personlig si at hvis du ikke har kjempe mye erfaring med dating og du vil bli bedre kan det være greit å skaffe dates selv med jenter du ikke er super interessert i. Det gir deg trening, en følelse av overflod og du kan prøve ut ting som du kanskje ville være for feig til å gjøre med jenter du virkelig er interessert i. Og hvem vet, kanskje jenta har en skikkelig kul personlighet og du blir interessert i henne etter å ha gått ut på date med henne? Eller du finner ut at selv om du ikke vil ha sex med henne så vil du være venn med henne?
QuoteMen jo til saken; vil du si at når man møter en jente fra sukker for første gang til en kaffe eller lignende, en ukekveld, så bør det gjøres med intensjoner om å se etter "noe mer"? For det å si at man mest sannsynlig er ute etter et kort bekjentskap før man møtes tror jeg få vil synes er ok, selv flere av dem som kanskje også syns det er greit.
Det er helt klart at det å ha intensjoner om noe mer er viktig for at noe mer skal skje, men du trenger ikke 100% si hvilke intensjoner du har ovenfor en jente før du dater henne, det ødelegger bare stemningen totalt uansett hva intensjonen din er. Tenk over det,
Du: "Jeg er ikke så interessert i deg, jeg vil bare ha en date for å trene litt"
Hun: "ummm.. wtf?? Hvorfor skal jeg gidde det..."
Du: "Du virker super kul, kunne fint ha tenkt meg å hatt deg som dame"
Hun: "umm... wtf?? For seriøst for fort!"
Bare unngå å gi dem for falske forhåpninger, si dere kan treffes for å bli bedre kjent, men ikke lat som om du er super interessert når du ikke er det. Og når du er på date ha et åpent sinn, ikke gå inn med innstillingen om at "hun dama her er alt for stygg for meg jeg kan aldri gjøre noe med henne", tenk heller "jeg vil finne ut om hun er en kul jente og se hva som skjer".