Enig i mye av det som er skrevet fra før, men har et par ting å legge til:
Liker jenter som er Feminine(med stor F). De som tørr å være pene og forfengelige. Tørr å være deilige(!) og sexy. Alt fra hvordan de går(gjerne i høye hæler btw) til hvordan de oppfører seg på soverommet. Ikke er redd for å pynte seg. Dette går selvfølgelig en del på selvsikkerhet, så det er viktig. Liker jenter som er snille, avslappa og omsorgsfulle. Et pluss er at hun vet hva hun liker, og har noen ambisjoner(dog ikke for mye, sånn at det blir macho. Tenner verken på Hillary Clinton eller Kristin Halvorsen.). Et annet er at hun holder seg i form, og er litt sporty.
Hvis hun i tillegg er smart, og kan komme overens med forskjellige typer mennesker(social skills), har et åpent sinn, er litt smårampete er det full knock-out på meg.
Liker ikke selvsikkerhet når den manifesterer seg på en mer maskulin måte. Typ: dominerende, høylydt, kranglete.
Setter heller ikke pris på jenter som lager mye drama, krever mye oppmerksomhet og er "high maintenance". Klassisk type jente jeg ikke liker er latina/spanske jenter. Alt for mye slit!
Dette viktigste er dog, som nevnt: Personligheten hennes ift. min, og kjemien vår. Hvis ikke kan prate sammen, ikke er enige om noe, eller ikke har noe til felles er det jo litt håpløst i utgangspunktet.