Quote from: Jeagle on December 23, 2011, 00:51:26 AM
byen:
hva sier egentlig dere når dere snakker med jenter på byen, jeg personelig bruker "hei, hvordan går det" eller "hei, har du det bra?" men egentlig uten hell, de fleste svarer ikke en gang(nei er ikke drita, er ikke så glad i alkohol)
hvis man går på byen alene, virker man kjip/taper da?
Gatsby sa egentlig det meste men jeg har et par ting aa legge til.
I tillegg til aa gjore det helt noytralt, prov aa gjor det naturlig. Hvis de sitter paa en sofa, spor om det er ledig ved siden av dem og sett deg ned. Saa hils og prat med de. Det er selvfolgelig ogsaa greit aa bare gaa opp til en jente eller stoppe en jente som gaar forbi deg, men det er ofte mer krevende og trenger mer trening.
Hva du sier er ofte ikke saa viktig, men heller hvordan du sier det. Men du kan godt prove deg paa situasjons avhengige aapnere, dvs kommenter noe om henne eller situasjonen rundt dere. Det enkleste er ofte hvis du synes noe om henne er kult saa kan du bare aapne med det, eks "hei, fet tatovering!" eller "hey, kult haar!".
Jeg har gaatt ut masse alene og har hatt faa negative reaksjoner paa det. Hvis du foler at det er flaut saa bare si at vennene dine er et eller annet sted, du vet ikke helt. Ingen kommer til aa sporre mer enn det.
Og til slutt, hvis du er helt fersk kan det lonne seg aa prove aa bare bli bedre paa sosialisering. Hvis du har problemer med aa aapne slutt aa tenk paa sjekking og heller tenk paa aa bare vaere hyggelig og sosial.
Quote from: Jeagle on December 23, 2011, 00:51:26 AMer det helt sprøtt og spør jenta i bokhandleren om hun vil være med på en kaffe? uten at man kjenner henne. altså gutt får hjelp av jente spør så om hun vil være med på kaffe etter og ha fått hjelp= ok?
Det er ikke umulig, men det kan lonne seg aa screene litt forst. Prov aa diskre sjekke hvor mye tid hun har og hvem hun er der med, finner du ut at logistikken er mot deg saa er det enklere aa gaa for nummer.
Det er ogsaa mye enklere aa faa folk til aa gjore ting for/med deg hvis du har en begrunnelse, uansett hvor dum den maatte vaere. Hver gang jeg har faatt med en jente jeg nettopp har mott paa dagtid til aa gjore noe saa har jeg sagt noe ala,
Hun: Sier noe morsomt
Jeg: "haha, faen du er morsom"
*mer blah blah*
Jeg: "Dette hores kanskje litt sprott ut, men har du lyst til aa ta en kaffe med meg?"
Hun: "Ja det hores sprott ut!" eller noe i den duren...
Jeg: "Jau, men du er saa morsom aa prate med saa jeg har lyst til aa bli bedre kjent med deg"
Men det er lenge siden jeg har gjort det og jeg er litt mindre verbal naa til dags enn jeg var den gangen. Saa mulig jeg ville gjort det annerledes naa.
PS. Ikke fokuser for mye paa hvordan du spor om aa ta en kaffe, hvis det ikke funker er det mest sannsynlig fordi du ikke har en god nok tone med dama, saa fokuser heller paa at du faar en underholdende og flortete tone med jenter du snakker med.