Players

Started by Anugita, January 01, 2012, 17:56:23 PM

Previous topic - Next topic

Anugita

Ser det er en del kommentarer jeg ikke helt har fått med meg, så får ta de innlegg for innlegg... jeg suger på multiquoting ;)

Quote from: VB on January 02, 2012, 16:14:58 PM

Men det vil fortsatt ikke fortelle deg om han vil ha forhold med deg, men det kan godt vaere at mange av de du har holdt paa med ikke var interessert i forhold i det hele tatt.


Men de er jo tydeligvis interesserte i forhold når de dumper meg for å satse på/bli sammen med noen andre... ;)

En fyr var hos meg på en tirsdag, alt var flott og ingen indikasjoner på noe annet... Onsdag rakk vi ikke se hverandre pga jobben hans (trodde jeg) og torsdag står han i forhold på facebook... Og jada, det var ekte forhold, ikke no kødde-forhold som mange kan finne på for å erte på seg x'er eller venner...

Og så er det denne siste fyren, da..  Prater sammen hver dag, selv de dagene vi ikke rakk å se hverandre, og hadde heller ingen mistanker om noe som helst, før jeg plutselig får det på nyttårsaften... Og han har vært meget flink til å prate om hvor dårlig gjort han synes det er å holde på med flere på en gang osv... Også gjør han det samme selv.. Nå skjønner jeg jo at det var for å IKKE vekke mistanke så han hadde ett sted å få seg noe på mens han venta på å slippe til hos ho andre, men allikevel..

Anugita

Quote from: ChristianL on January 02, 2012, 16:49:39 PM

Kanskje løsningen er å ha sex med dem så fort anledningen er der (dvs han prøver seg), hvis det ikke får deg til å føle deg for ille etterpå? Hvis du klarer å date en liten periode uten å følelsesmessig knytte deg for mye til de, sånn at det ikke skal bli tungt å evt miste de igjen. Da burde det være greit å se om han dumper deg eller ikke, eller om evt videre kontakt bare går ut på ting med muligheter for sex?

Husk at sjansen for forhold øker ikke når man som jente utsetter sex, den holder seg lik. Det er ikke pga sexen han dumper isåfall, det er fordi han i utgangspunktet ikke var interessert i noe mer enn sex.


Jeg har ikke noe imot å teste ut sexen tidlig, for meg er det nesten ett must å ha hatt sex før jeg i det hele tatt kan vurdere om han er noe å satse på eller ikke.. Men skal man fortsette i det tempoet, med gutter som BARE er ute etter sex får man jo fort stempel som hore blant jentene, og lett på tråden blant gutta.. Så enda flere gutter vil prøve seg i håp om å få seg noe, og til slutt ender man opp som en utbrukt madrass...


Anugita

Og nå skreiv jeg DET lange innlegget også ble det borte i det jeg trykka på send :'(

Men håper virkelig dere gutta i GV kommer opp med noe til oss jentene snart... Vi har venta leeeeeeeeeenge... Og selvom det sikkert ikke var fort gjort å få til noe for gutta heller, så hadde dere ikke den gang den fantastiske bloggen ;)

Ifølge VB sitt siste innlegg kan jo alle være kjærestemateriale, eller iallefall tro de er det etter sitt eget syn på seg selv :) Men eget syn og andres syn stemmer som regel ikke overens ;)
Man kan jo like gjerne sjekke KK og se der hva som skal til, og joda, de sier at menn ser på brunetter som mest attraktivt kjærestemateriale, (og de 2 siste som ble valgt til fordel for meg var brunetter, jeg er blond) eller hvilket undertøy som gjør at man blir attraktiv hos gutta; sort er visst alltid en slager... Og jada, jeg har sort undertøy i skuffen... :P

Har også lært meg at for dere gutta betyr "kosesyk" og "rastløs" det samme som kåt, mens jeg tolker kosesyk til at man bare vil ligge på sofaen og kose med hverandre UTEN sex... Og rastløs betyr at man vil finne på no, men ikke vet hva... Men det er iallefall ikke ett kodeord for kåt i min verden... Og det finnes sikkert flere sånne kodeord og kodede beskjeder jeg ikke får med meg? Og sikkert ett helt slags spill mellom kjønnene som jeg rett og slett ikke forstår?

(og jada, jeg har hatt kjærester før... Til og med vært samboer.. Men tydeligvis er jeg blitt for gammel til å få med meg de nye spillene? )

ChristianL

Quote from: Anugita on January 03, 2012, 20:24:06 PM
Jeg har ikke noe imot å teste ut sexen tidlig, for meg er det nesten ett must å ha hatt sex før jeg i det hele tatt kan vurdere om han er noe å satse på eller ikke.. Men skal man fortsette i det tempoet, med gutter som BARE er ute etter sex får man jo fort stempel som hore blant jentene, og lett på tråden blant gutta.. Så enda flere gutter vil prøve seg i håp om å få seg noe, og til slutt ender man opp som en utbrukt madrass...
Mm, ser den. Jeg har egentlig ikke noe fornuftig svar på hvordan man kan unngå "løs" stemplet, selv om det stemplet egentlig bare bunner i usikkerhet hos de jentene / guttene som bruker det og at ingen egentlig bryr seg..

Men det er jo klart at hvis man har hatt mange partnere innenfor sine egne vennesirkler, så øker det sjansen, i forhold til å hatt mange partnere utenfra. Er jo heller ikke nødvendig å holde på offentlig med alle eller fortelle om det til alle, men gutter prater jo de også..

Eh

Quote from: kastanje on January 03, 2012, 21:33:35 PM
"jeg føler meg ikke helt bra i dag, men om du har lyst kan du jo bli med på flight of the concords maraton likevel" burde vel ikke skremme vekk noen heller

Hadde noen spurt meg med på flight of the conchords-maraton hadde hvertfall ikke jeg nølt et sekund med å hoppe i bilen! :D

Anugita

Quote from: kastanje on January 03, 2012, 21:33:35 PM
Ser du på alle som potensielle partnere du tester ut, eller er det noen du bare vil ha sex med, bare være venn med osv?

Selvsagt finnes det de jeg aldri kunne sett på som annet enn en venn, og noen jeg bare kunne tenkt meg ONS/FB med.. Er ikke desperat etter forhold, trives sabla bra som singel :) Er bare så lei av de man tror det er noe mer med også viser det seg at man bare har vært ett hvilket som helst hull han trengte der og da til noe bedre dukka opp...

Til de andre tipsene du kommer med skal jeg absolutt prøve å ta med til neste gang :) Nå er det sjelden jeg skravler mye, så tviler på at det har vært problemet med de andre ;)

Quote from: ChristianL on January 03, 2012, 20:56:00 PM

Mm, ser den. Jeg har egentlig ikke noe fornuftig svar på hvordan man kan unngå "løs" stemplet, selv om det stemplet egentlig bare bunner i usikkerhet hos de jentene / guttene som bruker det og at ingen egentlig bryr seg..

Men det er jo klart at hvis man har hatt mange partnere innenfor sine egne vennesirkler, så øker det sjansen, i forhold til å hatt mange partnere utenfra. Er jo heller ikke nødvendig å holde på offentlig med alle eller fortelle om det til alle, men gutter prater jo de også..

Tja, om stempelet bunner i usikkerhet eller ikke skal jeg ikke mene noe om, men har man først fått det blir man aldri kvitt det ;) Og selvom man bor midt i Oslo vil man som jente få ett rykte til slutt, rett og slett fordi at når man bor i Oslo blir Oslo faktisk veldig lite, det er også der alltid noen som kjenner noen...  Nå bor jeg ute på landet, og ryktene flyr fortere enn fuglene ;) Og gutter er minst like sladrete som jenter....

Mr.Brightside

Har du prøvd å fortelle gutta du møter at du KUN er ute etter seriøse forhold og ingenting annet? Da vil de med andre intensjoner gjerne backe ut?
Rise and rise again, untill lambs become lions

Anugita

Quote from: Boner on January 06, 2012, 16:51:05 PM
Har du prøvd å fortelle gutta du møter at du KUN er ute etter seriøse forhold og ingenting annet? Da vil de med andre intensjoner gjerne backe ut?

Har ikke sagt det til de nei, jeg synes det virker så "desperat" å si sånn i begynnelsen før man i det hele tatt vet om det er noe å satse på... Men får begynne å si det klart og tydelig, samt at det ikke blir noe sex før jeg har ring på fingeren ;)

VB

Quote from: Boner on January 06, 2012, 16:51:05 PM
Har du prøvd å fortelle gutta du møter at du KUN er ute etter seriøse forhold og ingenting annet? Da vil de med andre intensjoner gjerne backe ut?

Tror ikke dette er saa lurt, det vil skremme bort de fleste hvis du sier det for tidlig. Jeg tror til og med at Anugita hadde tenkt seg om et par ganger hvis en gutt hun motte sa veldig tidlig at han kun er ute etter seriose forhold. Selv om hun kanskje er interessert i det samme er det en ekstremt rar ting aa si.

Anugita

Quote from: VB on January 09, 2012, 09:15:07 AM
Quote from: Boner on January 06, 2012, 16:51:05 PM
Har du prøvd å fortelle gutta du møter at du KUN er ute etter seriøse forhold og ingenting annet? Da vil de med andre intensjoner gjerne backe ut?

Tror ikke dette er saa lurt, det vil skremme bort de fleste hvis du sier det for tidlig. Jeg tror til og med at Anugita hadde tenkt seg om et par ganger hvis en gutt hun motte sa veldig tidlig at han kun er ute etter seriose forhold. Selv om hun kanskje er interessert i det samme er det en ekstremt rar ting aa si.

Nettopp... Det virker så veldig desperat, synes jeg...

Potet

Dette var en stor mindfuck av en tråd når man ser på hvor mange forskjellige perspektiver man kan se temaet fra. Mye interessant lesing her, og jeg sliter med å finne ut hvilken metode jeg synes er best. Skjønner at dere jenter ikke har det lett når det kommer til dette temaet, og det er nok sant som noen nevner her at man aldri kan være 100% sikker mot playere. Noen personer er rett og slett noen kyniske rasshøl som kun tenker på egen nytelse uten å tenke på andres følelser. Det er ikke lett å beskytte seg mot slike, men kanskje litt stalking på facebook, råd fra andre jentevenner som kjenner han kan kanskje hjelpe til å finne ut om han virker som en person du bør unngå? Tar du personen i å lyve mye kan det være en god indikasjon på at han er en sleip og uærlig person.

Husk at når dere overbeviser gutten om at du ønsker å vente med å ha sex, så må det komme klart fram at det fordi du ønsker det skal bli noe mer mellom dere. Hvis en jente sier at hun vil vente på sex og jeg får inntrykk av at det er fordi hun f.eks. egentlig bare er usikker på seg selv vil det være en stor turn off for meg. Hvis hun derimot overbeviser meg om at hun er en forholdsjente som ikke har ONS og ikke orker pulevenn, vil jeg backe ut hvis jeg ikke er interessert i et forhold, eventuelt vente hvis jeg er interessert i forhold. Kombinerer man dette tipset med det kastanje kom med tidligere vil man forhåpentligvis kunne luke bort mange menn som kun er ute etter sex. Fordelen med å vente med sex er at hvis man først har utviklet følelser for hverandre uten å ha sex og finner ut at man ikke matcher ideelt i senga ved første gang, vil man gjerne prøve flere ganger før man gir opp.

Det at man IKKE venter med å ha sex kan også ha mange fordeler. Følelser oppstår lettere når man har hatt sex og hvis det viser seg at dere har utrolig god sex sammen kan det kompensere for noe annet som kunne gjort at han vanligvis ikke ville ønsket et forhold. Når man venter lenge med sexen vil det også legges mye mer press på sexen, noe som kan gi negative utslag for begge parter (forhåpentligvis kun første gangen). Dersom man overhode ikke passer sammen i senga kan det derimot være mye bortkastet tid (og følelser) hvis det viser seg at forholdet ikke kommer til å fungere pga dette problemet.

At man ikke er et typisk kjæresteemne (eller i alle fall ikke i guttens øyne) vil jeg tro ofte vil være en grunn. Hva noen legger i kjæresteemne vil være veldig inviduelt, men jeg vil tro at man i yngre alder er mer opptatt av utseende og statusen kjæresten gir deg. Personlighetsmessig kan det hende du har en eller flere egenskaper som gjør at gutten gledelig vil ha deg som venn/pulevenn, men ikke som kjæreste. Jeg er i utgangspunktet mer tiltrukket av typiske bad girls, men jeg kunne neppe blitt sammen med en. Good girl in public, bad girl in bed, where are you?? For meg er det viktig å ha en kjæreste jeg kan være stolt av, og hvis jeg f.eks. tar meg selv i å skamme meg over hvor mye dumt kjæresten min hadde sagt eller hvis jeg hele tiden jeg føler jeg må passe på henne for at hun ikke skal gjøre noe dumt, vil hun ikke være noe jeg ønsker å være sammen med. Gå dypt inn i deg selv om se om du har en eller flere egenskaper som kan gjøre at du er mindre kjærestemateriale.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Lars GV

#26
Quote from: Anugita on January 03, 2012, 20:49:23 PM
Men håper virkelig dere gutta i GV kommer opp med noe til oss jentene snart... Vi har venta leeeeeeeeeenge... Og selvom det sikkert ikke var fort gjort å få til noe for gutta heller, så hadde dere ikke den gang den fantastiske bloggen ;)

Som kanskje noen av dere har lagt merket til har det plutselig dukket opp et ekstra lukket deltagerforum, foreløpig tittelløst(enn så lenge) som ingen har tilgang til enda... Hvem vet hva det skal brukes til...   :-X
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Gatsby

Hadde akkurat en diskusjon med de største playerne i oslo om dette. btw: jeg er drita.

konklusjonen ble:
En situasjon der en random dame møter en gutt med overflod. Disse er grunnene til at gutta ringer deg:

1. Du er jævelig god i senga(aka 1/16 damer, les forøvrig denne http://www.0330.no/2011/10/10-ting-menn-hater-hre-under-sex.html), og gjør en helteinnsats.
2. Du kostbar, og ikke puler han
3. Du er kostbar, rimelig heit, kjemien er bra, og du har satt deg på en jævelig høy pidestal.
4. Du er superheit<--failer aldri.

Casual

Anugita

Hvis andre stempler en jente som hore så tenker hun kanskje det om seg selv også? Altså at personen selv begynte å tvile på seg selv først og føler seg mindre jo fler hun ligger med? Hva kom først, at andre begynte å dømme jenta, eller at jenta begynte å dømme seg selv?

Ingen kan gjøre deg til noe du ikke føler at du selv er. Så at andre vil stemple deg som hore er ikke ditt problem. Hvis du ikke hadde eksistert så hadde de funnet noen andre å plukke på. Derfor er aldri negative bemerkninger personlige, de bare prøver å kaste sine usikkerheter på deg i håp om at de klistrer seg fast.

Når en gutt får øye på deg får han et intrykk av deg,det kan være bevisst eller ubevisst. Og han får det intrykket som du gir deg selv. Vi mennesker får alltid med oss subkommunikasjonen og de små kroppspråkbevegelsene. Hvordan en person er gjenspeiler hvordan personen føler seg på innsiden. Så hvis du vil tiltrekke deg bedre menn så må du fokusere på hva du vil ha, ikke på hva du IKKE vil ha. Men det er jo bare en liten del. Du må føle deg bra generelt.

Hvorfor er visse jenter 'barbie' jenter? La oss ta det mest ekstreme tilfellet. De farger håret,skaffer lengre negler,større lepper,pupper, lengre øyevipper,hår og solbrun hud.De gjør ALT de kan for å fremheve alt det fysiske. Men hva hjelper egentlig det når det er utsrålingen som tiltrekker? Det er måten man er på som "fremhever" utseende ditt for deg. Uansett hvordan du ser ut. Så vil man se en forandring så må man være den forandringen man vil se.
Det viktigste er ikke å SE bra ut men FØLE deg bra. Men når du føler deg bra så SER du bra ut også. Bare ikke glem det. Det gir gode vibber til guttene. (ooooi snikreklame:P)

Jeg så en gang to venniner som var veldig pene... Hun ene var kort og hun andre var høy....men hun høye var mest fysisk pen,men hun var ikke tiltrekkende ellers. Men hun korte var "penere" og tiltrekkende. Hun hadde hele pakka.Kjærestepotensiale. Du kan si innstinktet mitt ville ha hun høye fysisk pene, men JEG ville ha hun korte med god utsråling. Hvis jeg ikke hadde en hjerne så hadde nok penisen min dratt meg mot hun lange fysiske pene:D Og sånn tror jeg faktisk ALLE gutter er,om de er klar over det eller ikke. Jeg mener det er visse ting som er elementære og grunnlegende likt i visse menneskelig atferd. Vi er ikke skapt for å dulle med hverandre på valentines day, vi er skapt for å overleve og reprodusere oss. Så man må ikke bli for drømmende opptatt av den sex in the city tilværelsen.

Holde tilbake sex er jo noe man evt. bruker etter at man har tiltrukket noen....Men du vil jo tiltrekke deg en person med forhold som intensjon helst FØR. Gjør du det så slipper du å leke og spille spill med en som du tviler på.
Jeg tror måten du tenker på kanskje ødelegger litt for deg...Det at du MÅ sjekke hvordan en gutt er i senga før det går videre, vil synes på deg og derfor tiltrekker du deg gutter som vil det samme. Det synes på deg at det er greit. Du blir som en magnet som sier:Kom til meg, jeg er klar for et ligg:P Trenger ikke å se helt hore ut fordet, det er utsrålingen. Det er følelsene du føler og tankene bak de som får deg det du ønsker deg eller ikke ønsker deg.

Så hvis man føler seg litt horete så utsråler man kanskje det også?
Måten du kler deg på,måten du tenker på,hvordan du går på,hvordan du snakker...Det er ikke hva du sier,det er hvordan du sier det.
hva du utstråler(du hadde sikkert et mer søtt og uskyldig særpreg da du var yngre og mer jomfruelig?)

Bare du vet om noe av dette stemmer, jeg kaller ikke deg hore:P Bare ta det til deg hvis det er nyttig for deg.
Men poenget er det du gir ut til verden får du tilbake...Så jo mer ærlig,trofast,lojal osv. du føler deg jo mer av den typen vil du tiltrekke deg. Det er her jeg tror likt tiltrekker likt kommer inn.... Kunne egentlig sagt det på en annen måte....Like tanker tiltrekker like tanker.
Hvis du får et spesielt smil av en gutt så gir du automatisk det samme tilbake...Det er en naturlig reaksjon. Samme med hvis DU gir et spesielt smil så får du det tilbake. Tatt i betrakning at dere er oppmerksom på hverandre og det er en kjemi i luften.

En ting jeg la merke til du skrev er at den ene gutten ville ikke at du skulle holde på med fler samtidig...men så gjorde han det selv. Det har jeg opplevd og, at det er en spesiell ting jeg forventer av jenta men som jeg ikke faktisk gjør selv.... Jeg var ikke klar over at jeg var sånn før jeg såret noen. Og ble litt sjokkert over den ubevisste mannlige ego. Men siden gutter gjør ting som er greit for DE men ikke for jenta, kanskje jenter også gjør sånne ting? Som sagt likt tiltrekker likt.

Nå kom jeg til å tenke på at mange gutter går bort til alle de pene jentene de ser uansett.... Men hadde de egentlig gjort det hvis jenta var mer tildekket,optrådde seg annerledes og ellers så mer 'vanlig' ut? Du må spørre deg selv om du tiltrekker deg guttene mest pga. måten du SER ut på eller måten du ER på. Du gjør de kanskje seksuelt frustrert jo mer "tøsete" du går og jo mer "tøsete" du oppfører deg. Igjen hvilken holdning du har gjenspeiler seg på utsiden.

Tough love reality serien som gikk på tv3 er gull verdt for jenter. Det var bootcamp for jenter om hvordan finne "mr right". Datingcoach Steve Ward er veldig flink til å ta opp de tingene du/dere alltid har lurt på. Han sier det så mye bedre, hvorfor dere tiltrekker dere det dere gjør.

VH1 Tough Love
http://www.barnesandnoble.com/w/crash-course-in-love-steven-ward/1100363931


Anugita

Quote from: Gatsby on January 21, 2012, 22:37:49 PM
Hadde akkurat en diskusjon med de største playerne i oslo om dette. btw: jeg er drita.

konklusjonen ble:
En situasjon der en random dame møter en gutt med overflod. Disse er grunnene til at gutta ringer deg:

1. Du er jævelig god i senga(aka 1/16 damer, les forøvrig denne http://www.0330.no/2011/10/10-ting-menn-hater-hre-under-sex.html), og gjør en helteinnsats.
2. Du kostbar, og ikke puler han
3. Du er kostbar, rimelig heit, kjemien er bra, og du har satt deg på en jævelig høy pidestal.
4. Du er superheit<--failer aldri.

Hahahaha, ifølge det blogginnlegget der er jeg visst god i senga... kjekt å vite :P