Players

Started by Anugita, January 01, 2012, 17:56:23 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Quote from: Casual on January 30, 2012, 00:09:34 AM
Quote from: Miss Føniks on January 29, 2012, 21:17:13 PM
Quote from: Casual on January 29, 2012, 21:09:58 PM
Det er ikke du Miss Føniks som har skrevet boken "mulighets loven"?


He he tar det som et komplimang, nei er ikke det :)
Har ikke hørt om den, hva handler den om?
Åja. Det er en norsk dame som egentlig bare har kopiert the secret og skrevet den på sin måte. Hun refererte til at hun hadde fått gratis coaching av en vennine.

Er det sånn på coachingen at hun spør deg om ting som gjør at man kommer lettere til årsaken av den gitte følelsen?

Altså noe ala tankefeltterapi eller NLP.

Ahh ok,såpass he he :) har lest the secret selv og liker tankegangen.
Du kan lese på ringom.no så står det om det jeg har gjort :)
Det er veldig inndividuelt hvor alle hvordan det blir tror jeg, er jo forksjellige grunner til at man tar en sånn time Men det skal hjelpe deg og finne ut av tanker,finne ut hva som kan gjøres nå for og forbedre ting, og hva man kan gjøre for og nå det målet.
The Phoenix always rises from the asses

Solskinn

Tenker...tenker...Dårlig selvtillit eller bare sårbar?? Fordi jeg har mer å tape når mannen har mer verdi??? Eller går det mye ut på det samme egentlig  ???

Casual

Quote from: Leonaen on January 30, 2012, 23:19:34 PM
Tenker...tenker...Dårlig selvtillit eller bare sårbar?? Fordi jeg har mer å tape når mannen har mer verdi??? Eller går det mye ut på det samme egentlig  ???
Hvis du tildeler han mer verdi så aksepterer du vel samtidig at han "styrer" over deg? Han er sjefen,du er slaven. Gjør man seg ikke underdådig da?
Det er mange jenter som gir gutten skylden for at han har raket over henne...Men det som kanskje er hardt å akseptere er at det er jenta selv sin "feil" at hun priser han høyere enn seg selv. It's a disaster meant to happen.

Det er vel egentlig sånn med selvtillit generelt. Hvis man ikke føler seg bra så er det jo aldri din feil,men alle andres. At de ikke behandler deg bra osv. Det er vanskelig å se på seg selv altså. Men verden former seg rundt deg i forhold til hva du tror om deg selv. Så mennesker får det forholdet til deg som du har til deg selv. Så for jenter som føler seg play'et så har de jo allerede playet seg selv først.


But she have to love herself FIRST...

Anugita

Wow, denne tråden tok visst av i løpet av helga... Kult :) Her kommer jeg med masse siteringer igjen :P

Quote from: Casual on January 27, 2012, 20:17:10 PM
For å si det tydeligere,puledukke signaler er ikke problemet i og for seg,det er bare et "symptom". Vaklende selvfølelse er årsaken til at puledukke signalene dukker opp. Så fremfor å finne en "kur" for å fjerne puledukke signalene...så må man heller se på en kur for å "kurere" årsaken til symtomet.

Lav selvfølelse->puledukke signaler->tukle med håret etc.=tiltrekke seg pulegutt med puleintensjoner :D
God selvfølelse->kjæreste signaler->stå i ro og samlet=tiltrekke seg kjæreste med gode intensjoner   ;)

Men som jeg sa en gutt trenger ikke nødvendigvis være en player i utgangspunktet....Det kan hende han "blir" det og får lyst på deg fordi du ser tørst ut og du gjør deg selv forfriskende:P Mange jenter ligger allerede konstant på fruktfatet klar til å spises fordi de kontinuerlig går rundt med dårlig selvbilde.

Frukten skal ikke spises rett fra sølvfatet,den skal skrelles sakte og nytes til det fulle ;D Så hvorfor har dere skrelt dere selv?

Det er forresten 1 eneste ting som er løsningen på alle problemer i verden,inkludert dating og samliv. Det er en grunn for at sjekking har blitt så stort.Det vokser seg større og større. Vi kommer nærmere noe hele tiden. Og det 'noe' er løsningen på "alt".

Bytt ut happy med slutty...."If you're slutty,I'm slutty"  :D

Men hva annet enn fikling er puledokke-signaler da? Hvilke tegn sender vi jenter ut som gjør at dere skjønner at vi har elendig selvtillitt og lar oss trampe på? Og hva skal vi gjøre for å fake selvtillitt? (jada, jeg prater om "fake it 'til you make it" ;) ) Man får jo ikke akkurat bedre selvtiliitt av å alltid ende opp som puledokka...

Anugita

#64
Quote from: Casual on January 28, 2012, 17:03:59 PM
Nå tror jeg en lyspære gikk opp for meg.

1.Så dere dømmer ofte kjekke gutter hvis de avviser dere? (har dere da tatt initiativ eller er det at han ikke gir dere oppmerksomhet/ser dere?)

Jeg gjør ikke det... Men det kan være fordi jeg ikke ser mer enn 1 gang på gutter som ikke er kjekke ;) De må rett og slett ha utseendet i orden for at jeg skal kunne se de som mer enn vennemateriale...

Quote
2.Så dere gir kjekke gutter mer verdi enn dere? Og dermed mister befatningen rundt de? selvtilliten skranter rett og slett.
Har de mer verdi uansett,eller får de mer verdi når de avviser dere?

Det kan vel ligge mye her kanskje, at jeg ofte tenker "wow, hva ser han kjekkasen i lille meg?" eller "fy faen, tenk at jeg har klart å dra i land en sånn kjekkas" og dermed subkommuniserer at jeg synes han er bedre enn meg... For meg har han like mye verdi uansett, men faller ned når han avviser meg... Da er han ikke interessant lenger.. Sikkert noe hevntanker eller noe som gjør det ;)

Quote
3.Har one night stands blitt bare det....eller har dere fortsatt pulekompis opplegget? Altså har dere hatt kontakt med en kjekkas som dere føler lidenskap med lengre enn 1 dag?

Definer one night stand ;) Men det er kun 1 jeg ikke har hatt kontakt med i eterkant, resten har fortsatt som pulekompiser eller veldig gode venner (uten sex)...

Quote
4.Definer god sex

En mann som tar initiativet og styringen, viser at han har lyst på meg, og vet hva han driver med (underforstått: han har gjort det før og vet sånn ca hva som pleier å funke) og klarer å le om det skjer noe uforutsett, ikke prater for mye og ikke minst: forstår at man trenger kosetid etterpå...

Quote
5.Definer dårlig sex

En som er fomlete og usikker, spør hele tiden om det er bra, ikke viser initiativ og sovner rett etterpå eller løper ut i dusjen med en gang han er ferdig... Og selvsagt som ikke har peiling på hvordan han skal gå fram...

Anugita

Quote from: Leonaen on January 30, 2012, 23:19:34 PM
Tenker...tenker...Dårlig selvtillit eller bare sårbar?? Fordi jeg har mer å tape når mannen har mer verdi??? Eller går det mye ut på det samme egentlig  ???

Godt spørsmål :)

Anugita

Quote from: Casual on January 31, 2012, 22:49:39 PM
Quote from: Leonaen on January 30, 2012, 23:19:34 PM
Tenker...tenker...Dårlig selvtillit eller bare sårbar?? Fordi jeg har mer å tape når mannen har mer verdi??? Eller går det mye ut på det samme egentlig  ???
Hvis du tildeler han mer verdi så aksepterer du vel samtidig at han "styrer" over deg? Han er sjefen,du er slaven. Gjør man seg ikke underdådig da?
Det er mange jenter som gir gutten skylden for at han har raket over henne...Men det som kanskje er hardt å akseptere er at det er jenta selv sin "feil" at hun priser han høyere enn seg selv. It's a disaster meant to happen.

Det er vel egentlig sånn med selvtillit generelt. Hvis man ikke føler seg bra så er det jo aldri din feil,men alle andres. At de ikke behandler deg bra osv. Det er vanskelig å se på seg selv altså. Men verden former seg rundt deg i forhold til hva du tror om deg selv. Så mennesker får det forholdet til deg som du har til deg selv. Så for jenter som føler seg play'et så har de jo allerede playet seg selv først.


But she have to love herself FIRST...

Her oppsummerer du vel mye av problemet tror jeg... Vi har tillagt kjekkasen en høyere verdi enn oss selv, uten å være klar over det... Og da vil vi jo subkommunisere dårlig selvtilitt/puledokkesignaler... Uten å i det hele tatt være klar over det selv...

Solskinn

Quote from: Casual on January 31, 2012, 22:49:39 PM
Quote from: Leonaen on January 30, 2012, 23:19:34 PM
Tenker...tenker...Dårlig selvtillit eller bare sårbar?? Fordi jeg har mer å tape når mannen har mer verdi??? Eller går det mye ut på det samme egentlig  ???
Hvis du tildeler han mer verdi så aksepterer du vel samtidig at han "styrer" over deg? Han er sjefen,du er slaven. Gjør man seg ikke underdådig da?
Det er mange jenter som gir gutten skylden for at han har raket over henne...Men det som kanskje er hardt å akseptere er at det er jenta selv sin "feil" at hun priser han høyere enn seg selv. It's a disaster meant to happen.

Det er vel egentlig sånn med selvtillit generelt. Hvis man ikke føler seg bra så er det jo aldri din feil,men alle andres. At de ikke behandler deg bra osv. Det er vanskelig å se på seg selv altså. Men verden former seg rundt deg i forhold til hva du tror om deg selv. Så mennesker får det forholdet til deg som du har til deg selv. Så for jenter som føler seg play'et så har de jo allerede playet seg selv først.


But she have to love herself FIRST...

Hvis du leser alt jeg har skrevet om dette emnet, så har jeg ingen problem med å forstå at det egentlige problemet ligger hos meg selv.
Det syns ikke jeg er vanskelig i det hele tatt. Jeg bare prøver å forstå hvorfor. Hvor den dårlige selvtilliten og sårbarheten kommer fra....
Mens jeg skriver stiller jeg spørsmål...Mest for min egen del. Så kan jeg lettere være mer bevisst på å ikke gjenta mine egne feil til en annen gang.

Casual

Quote from: Anugita on February 01, 2012, 01:05:07 AM
Quote from: Casual on January 28, 2012, 17:03:59 PM
Nå tror jeg en lyspære gikk opp for meg.

1.Så dere dømmer ofte kjekke gutter hvis de avviser dere? (har dere da tatt initiativ eller er det at han ikke gir dere oppmerksomhet/ser dere?)

Jeg gjør ikke det... Men det kan være fordi jeg ikke ser mer enn 1 gang på gutter som ikke er kjekke ;) De må rett og slett ha utseendet i orden for at jeg skal kunne se de som mer enn vennemateriale...
Så en kjekk gutt kan ha stygge sko og klær men så lenge han har selvtillit så blir du nysgjerrig? Og merker du at utseende blir "bedre" jo bedre HAN føler seg?

Quote
2.Så dere gir kjekke gutter mer verdi enn dere? Og dermed mister befatningen rundt de? selvtilliten skranter rett og slett.
Har de mer verdi uansett,eller får de mer verdi når de avviser dere?

Det kan vel ligge mye her kanskje, at jeg ofte tenker "wow, hva ser han kjekkasen i lille meg?" eller "fy faen, tenk at jeg har klart å dra i land en sånn kjekkas" og dermed subkommuniserer at jeg synes han er bedre enn meg... For meg har han like mye verdi uansett, men faller ned når han avviser meg... Da er han ikke interessant lenger.. Sikkert noe hevntanker eller noe som gjør det ;)
Definer avvisning og har du tatt initiativ selv eller ikke?
Quote
3.Har one night stands blitt bare det....eller har dere fortsatt pulekompis opplegget? Altså har dere hatt kontakt med en kjekkas som dere føler lidenskap med lengre enn 1 dag?

Definer one night stand ;) Men det er kun 1 jeg ikke har hatt kontakt med i eterkant, resten har fortsatt som pulekompiser eller veldig gode venner (uten sex)...
En natts hendelse med seksuell samkvem heheheheh. Ikke noe mer,aldri ser de igjen.

Quote
4.Definer god sex

En mann som tar initiativet og styringen, viser at han har lyst på meg, og vet hva han driver med (underforstått: han har gjort det før og vet sånn ca hva som pleier å funke) og klarer å le om det skjer noe uforutsett, ikke prater for mye og ikke minst: forstår at man trenger kosetid etterpå...
Rawr
Quote
5.Definer dårlig sex

En som er fomlete og usikker, spør hele tiden om det er bra, ikke viser initiativ og sovner rett etterpå eller løper ut i dusjen med en gang han er ferdig... Og selvsagt som ikke har peiling på hvordan han skal gå fram...
oida...

Casual

Quote from: Leonaen on February 01, 2012, 07:57:08 AM
Hvis du leser alt jeg har skrevet om dette emnet, så har jeg ingen problem med å forstå at det egentlige problemet ligger hos meg selv.
Det syns ikke jeg er vanskelig i det hele tatt. Jeg bare prøver å forstå hvorfor. Hvor den dårlige selvtilliten og sårbarheten kommer fra....
Mens jeg skriver stiller jeg spørsmål...Mest for min egen del. Så kan jeg lettere være mer bevisst på å ikke gjenta mine egne feil til en annen gang.
Det er bra.

Årsaken til problemet er der du retter bevisstheten din. Hva du fokuserer på. Du "holder" tanker som kommer i veien for deg. Og mye av grunnen til det kan være fordi man vil ha en sterk identitet og bli sett og hørt på best mulig måte. Da ønsker man å fremstå som sitt beste "jeg",

Jenter kan ofte "lokke" med sex fremfor sine moralske prinsipper og kjerneverdier. Gir alt for lett inn. Poenget er ikke å være en lukket bitch...men heller ikke at det står velkommen inn i panna :D

Ting som signaliserer puledokke:
Klærne
Sminken
Håret
Holdningen,fuck eyes,ta på seg selv,alt som har med det å gjøre seg åpenlyst synlig.
Biting i leppa
blunker med blikket uten å blunke
scanner gutten,men stopper lengre på skrittet.
Etter scanningen,viser tydelig interesse. Gir dere for lett inn.
Snakker lett med mange gutter og er all over the place.
Spanderer drink
Går på toalettet hele tiden for å rette på ting og sminke deg.
Danser teasende og drar gutter til deg. Eller danser aleine mens du ser ut som en sexgudinne /slæsh hore.
Overrøser med komplimenter
Står usikkert og tripper rundt kjekkasen og eller henger over han og er for desperat/plagsom.


Det viktigste å fokusere på(det gjelder livet som helhet) er deg SELV. Ingen ting i hele universet er viktigere. Det gjelder til og med før barna dine.Hvis ikke mora spiser mat,så kan hun heller ikke mate ungene. Så første pri. er DEG. Og saboteringen er de gitte følelsene man føler pga. man tenker på de gitte tankene. Coaching er en genial måte å få overblikk på seg selv på. Men ellers er meditasjon er en annen ting. Det at man roer ned sinnet gjør at neste gang de samme gamle tankene dukker opp som merker man det lett,og man kan fange de og bare la de passere...istedet for å bli til sin egen fange i sitt eget hode. Altfor mange mennesker er "oppi sitt eget hode". Og klarer ikke slappe av å nyte øyeblikket. Tenk åssen tiltrekningskraft man hadde hatt hvis man hadde det bra med seg selv i alle mulige tenkelige omstendiheter og situasjoner.

Jeg har møtt 1 eneste menneske som er sånn. Og han kommer fra en øy utenfor afrika der se tar livet med ro. Makan til kjernekar har jeg aldri vært borti. Er 1 samlet person HELE TIDEN uansett hvor han er. Og han er godt likt og respektert.
Som noen har nevnt før. Hvis dere jenter kjenner noen andre jenter som tiltrekker seg kjærestepotensiale osv. så er det en bra greie å være rundt henne og se hvordan hun er.

Anugita


Så en kjekk gutt kan ha stygge sko og klær men så lenge han har selvtillit så blir du nysgjerrig? Og merker du at utseende blir "bedre" jo bedre HAN føler seg?
Ja, klær og sko har ingenting å si om han er kjekk... Og da prater jeg rent fysisk kjekk, men selvsagt... Kommer han i slaskete klær gir han jo inntrykk av å være en slask, og vil dra ned helhetsinntrykket...


Definer avvisning og har du tatt initiativ selv eller ikke?
Avvisning kan være så mangt, men tolker at han rett og slett ikke er interessert... Det kan være alt fra ett stygt blikk, at han overser meg eller er overlegen eller en direkte avvisning a la de jeg fortalte om i starten av tråden... Jeg tar sjelden initiativet selv, så det har lite å si...



oida...
Hehehe, oppdaga du en feil du pleier å gjøre? :P

Anugita

Quote from: Casual on February 01, 2012, 23:36:39 PM

Ting som signaliserer puledokke:
Klærne

Hva slags klær må til? Det har vi jo vært innom tidl. i tråden, men av vanlige klær på en måte... En genser med V-hals kan fort skape dyp utringning på en med store pupper, mens på ei med A-cup vil man  jo ikke tenke på utringningen i det hele tatt?
Sminken
Hva slags sminke? Spesielle farger, mye/lite sminnke? Osv ;)
Håret
Hva slags hår sender de signalene? Blondt? Langt? Løst? Volum?
Holdningen,fuck eyes,ta på seg selv,alt som har med det å gjøre seg åpenlyst synlig.
Hva slags holdning bør vi ha da? Jeg sliter en del med ryggen, så kan ofte stå å holde meg på korsryggen for å trykke imot smerten... Tar jeg på meg selv da?
Biting i leppa
Oooops, det gjør jeg hele tiden  :o
blunker med blikket uten å blunke
Hvordan i all verden gjør man det?
Snakker lett med mange gutter og er all over the place.
Så det er negativt om man kommer lett i prat med andre gutter?


Jada, jeg vet jeg er vanskelig nå ;) Men måtte bare bruke punktene for å forhåpentligvis få svar ;)

Miss Føniks

Quote from: Casual on February 01, 2012, 23:36:39 PM
Quote from: Leonaen on February 01, 2012, 07:57:08 AM
Hvis du leser alt jeg har skrevet om dette emnet, så har jeg ingen problem med å forstå at det egentlige problemet ligger hos meg selv.
Det syns ikke jeg er vanskelig i det hele tatt. Jeg bare prøver å forstå hvorfor. Hvor den dårlige selvtilliten og sårbarheten kommer fra....
Mens jeg skriver stiller jeg spørsmål...Mest for min egen del. Så kan jeg lettere være mer bevisst på å ikke gjenta mine egne feil til en annen gang.
Det er bra.

Årsaken til problemet er der du retter bevisstheten din. Hva du fokuserer på. Du "holder" tanker som kommer i veien for deg. Og mye av grunnen til det kan være fordi man vil ha en sterk identitet og bli sett og hørt på best mulig måte. Da ønsker man å fremstå som sitt beste "jeg",

Jenter kan ofte "lokke" med sex fremfor sine moralske prinsipper og kjerneverdier. Gir alt for lett inn. Poenget er ikke å være en lukket bitch...men heller ikke at det står velkommen inn i panna :D

Ting som signaliserer puledokke:
Klærne
Sminken
Håret
Holdningen,fuck eyes,ta på seg selv,alt som har med det å gjøre seg åpenlyst synlig.
Biting i leppa
blunker med blikket uten å blunke
scanner gutten,men stopper lengre på skrittet.
Etter scanningen,viser tydelig interesse. Gir dere for lett inn.
Snakker lett med mange gutter og er all over the place.
Spanderer drink
Går på toalettet hele tiden for å rette på ting og sminke deg.
Danser teasende og drar gutter til deg. Eller danser aleine mens du ser ut som en sexgudinne /slæsh hore.
Overrøser med komplimenter
Står usikkert og tripper rundt kjekkasen og eller henger over han og er for desperat/plagsom.

Helt enig at hvor man retter fokuse har noe og si :)
Hva tenker du med klær?
Har faktisk vurdert og bytte litt ut garderoben min.
Lurt på om je har for mye klær av den sexy typen når jeg skal ut.
Er glad i tettsittende kjoler, i og me at jeg er ganske tynn.
En kompis sa jeg ike skulle slutte med det,men vet ikke helt om jeg skal stole på han der :)
The Phoenix always rises from the asses

VB

Quote from: Miss Føniks on February 02, 2012, 01:06:35 AM
Helt enig at hvor man retter fokuse har noe og si :)
Hva tenker du med klær?
Har faktisk vurdert og bytte litt ut garderoben min.
Lurt på om je har for mye klær av den sexy typen når jeg skal ut.
Er glad i tettsittende kjoler, i og me at jeg er ganske tynn.
En kompis sa jeg ike skulle slutte med det,men vet ikke helt om jeg skal stole på han der :)


Mener personlig at holdning har mye mer aa si enn klaer. Du merker fort hvor du har en jente og hvordan person hun er naar du snakker med henne. Det aa kle seg sexy er ikke et problem i seg selv, det er et problem hvis du i tillegg legger igjen personligheten og meningene dine hjemme.

En sexy jente som har egne meninger, bra personlighet og vet hva hun vil = enda mer sexy og en du kan respektere.
En sexy jente som bare smiler, nikker som en idiot og later som hun er dum = fortsatt sexy men ikke en du vil vurdere for et forhold.

Det er faktisk veldig faa jenter som faller inn i kategori en, som er skikkelig sexy og har en skikkelig fet personlighet (selv om mye her er vel subjektivt). Men uheldigvis er det veldig vanskelig aa si hvordan man kan bli en slik jente, det virker som noen jenter bare har forstaatt hvordan det funker og andre ikke.

Casual

#74
Avvisning kan være så mangt, men tolker at han rett og slett ikke er interessert... Det kan være alt fra ett stygt blikk, at han overser meg eller er overlegen eller en direkte avvisning a la de jeg fortalte om i starten av tråden... Jeg tar sjelden initiativet selv, så det har lite å si...
Men jeg skjønner enda ikke at noen kan bli avvist hvis ingen har initiert til kontakt. Det minner meg litt om den "ingen liker meg" greia som vi fleste har hatt...da man faktisk ikke vet dette før man har snakket med et menneske. Men bestemmer seg for at alle er imot deg. Hvis jeg skulle avvist deg,så måtte jo vi ha opnådd en form for kontakt først. Hvis jeg ikke vet at du eksisterer engang så får jeg ikke avvist deg heller. Please elaborate:D



oida...
Hehehe, oppdaga du en feil du pleier å gjøre?

Nei jeg bare fremhevet et ord på vegne av klumsene:P Men jeg er en klums selv for jeg finner ikke g-punktet:P



Hva slags klær må til? Det har vi jo vært innom tidl. i tråden, men av vanlige klær på en måte... En genser med V-hals kan fort skape dyp utringning på en med store pupper, mens på ei med A-cup vil man jo ikke tenke på utringningen i det hele tatt?
Som VB sier det handler mer om holdning enn klær.Men jeg mener holdningen(tanker og følelser) gjør at man handler enten tøse klær eller anstendige klær,som igjen reflekterer deg som en helhet.
Hva slags sminke? Spesielle farger, mye/lite sminnke? Osv
Samme med sminke...For de veldig usikre jentene så ser det ofte ut som de har tryna oppi brunkremen...Det gjenspeiler hvordan man handler etter følelsene sine. Og det viser at du ikke er helt fornøyd med deg selv(eller at du bare er ræva til å sminke deg)

Hva slags hår sender de signalene? Blondt? Langt? Løst? Volum?
Blondt,langt med extension.kjempe kjempestelt. Men igjen det handler om holdning og ikke direkte utseende. Det er bare det at de fleste barbiene shopper og styrer med utseende utifra en følelse av lite selvværd...DERFOR blir de så bimbo fordi de gjør seg sånn....De kompanserer med klær og sminke fordi de føler tomrom i seg selv....Det er derfor det blir feil. Så løsningen er ikke å gjøre alt riktig og se mest mulig riktig ut. Det blir det samme som dere vil i en gutt. Er vi usikre så kompanserer vi ved å være uber vennlige å gjøre alt riktig,eller kjøpe merkeklær og hårprodukter,dyre sko. Men det hjelper ikke så lenge man føler seg crap.

Hva slags holdning bør vi ha da? Jeg sliter en del med ryggen, så kan ofte stå å holde meg på korsryggen for å trykke imot smerten... Tar jeg på meg selv da?
Det er ikke en seksuell posisjon.Hvis ikke det ser ut som du strutter med ræva da:P

biting i leppa
Oooops, det gjør jeg hele tiden

Fyyy deg. Nei men det kan både se ut som du har lyst på noe:P Elleeer at du er usikker...At det er en nervøs vane.Alt ettersom hvordan du føler deg.

blunker med blikket uten å blunke
Hvordan i all verden gjør man det?

Laserblikk,du forteller at du er interessert med øynene. Lettere sagt enn gjort.

Snakker lett med mange gutter og er all over the place.
Så det er negativt om man kommer lett i prat med andre gutter?

Hvis du ser anminnelig ut og kjærestemateriale så er det ikke negativt.



Og trange kjoler....Jeg vil ha dere i senga NÅ når jeg ser trange ting:P Det fremhever formene deres og det er til å gå bananas av. Men igjen det er holdningen deres som selger dere enten som tøs eller kjæreste. Måten er hvordan dere fremstår på.

Hadde jeg vært dere hadde jeg meldt meg på et helgekurs på sjarmskolen!! Dere lærer alt sånt der. Og instruktørene er reflekterte og har gjennomtenkt teorien veldig godt. Det er et must for alle jenter. Og dere er heldige som har det tilgjengelig.(billig er det og) Jeg hadde hatt nytte av det selv men jeg er ikke jente:P