Svarer her siden det står at gutter også kan svare
. Svarer litt i forhold til sånn jeg har observert andre er, og i forhold til sånn jeg selv har forstått det.
Tror det er litt forskjellige type gutter her. De som ikke er så flinke og ikke får så mange muligheter til å ha sex vil nok gå lenger for å ro iland et knull, selv om de ikke er ute etter forhold. Tenker da som å bli med venner, ta en tur på butikken, se på kino, middag osv... Disse kan også finne på å si alt det som trengs for at du skal spre beina og late som det kan bli seriøst, for å så dumpe deg senere. Er dette jeg kaller playere, fordi de lurer jentene til sengs, de ser ikke på sex som gjensidig men noe man lurer seg til. Disse vil nok henge på litt etter sex og, men bare for sexen sin skyld. Disse er som sagt litt klumsete og kan gjøre / si mye rart for å få det de vil.
Mens en kjekkas som har mange muligheter for sex vil nok se på det som litt for mye stress og heller la vær (for han har jo andre muligheter). Dvs han er nok bare etter sex/flørt hvis du ikke er så heldig at du er ei dame midt i blinken for han, men han vil sannsynligvis ikke lyve eller for å få det han vil. Men han sier jo sannsynligvis heller ikke rett ut hva han vil med mindre du spør eller etter at dere har hatt sex. Det må du nesten ta på feelingen, virker det som en fyr som har mange jenter i livet sitt og ikke er så klumsete med det han driver med så er du nok ikke den eneste som liker han. Kanskje du rett og slett går etter feil type gutter eller har satt en litt for høy standard? Tenker at alle du kunne tenke deg å bli sammen med også blir likt av veldig mange andre jenter..
Så har du de som er helt på bærtur da som nesten litt overdrevet vil gifte seg etter første date og som aldri ville takka 'Nei' til et forhold den ene gangen i året de faktisk får sjans hos ei jente. Disse er veldig trygge, men er nok ikke de mest attraktive / spennende guttene i starten alltid? Men noen har nok potensiale for et bra forhold av disse og når de blir litt mer trygge. Men de kan nok kreve litt mer jobb / eskalering fra din side, eller evt være vanskelig å avvise hvis det ikke går så bra, for de gir ikke så lett slipp på den årlige sjansen
Så kommer gutte-tenkingen min inn litt, så skal svare litt motsatt av alle de andre her. Dette er sånn JEG tenker vel og merke, vet ikke om løsningen er like akseptabel for alle. Kanskje løsningen er å ha sex med dem så fort anledningen er der (dvs han prøver seg), hvis det ikke får deg til å føle deg for ille etterpå? Hvis du klarer å date en liten periode uten å følelsesmessig knytte deg for mye til de, sånn at det ikke skal bli tungt å evt miste de igjen. Da burde det være greit å se om han dumper deg eller ikke, eller om evt videre kontakt bare går ut på ting med muligheter for sex?
Husk at sjansen for forhold øker ikke når man som jente utsetter sex, den holder seg lik. Det er ikke pga sexen han dumper isåfall, det er fordi han i utgangspunktet ikke var interessert i noe mer enn sex.
Det jeg har funnet ut er at jo mer man tenker på ei jente, jo mer følelser får man for den personen. Hvis man sitter hjemme å har sett for seg hva man skal gi bort i julepressang, hvordan bryllupsbildet blir, huset dere kommer til å kjøpe sammen og hvordan barna deres blir seende ut før noe som helst er sikkert mellom dere, så har man allerede investert så mye tankekraft i personen at han/hun blir tung å miste og man blir desperat. Hvis man ikke tenker så mye over det, men heller tar det som det kommer, så kan man også styre følelsene litt unna til du vet hvordan det går og hvordan det ligger an.
Om dere så har hatt sex en gang så spiller ikke det så mye rolle, for man har ikke knytta seg følelsesmessig enda. Men heller venter med å tenke fremover til ting er litt mer sikkert og man faktisk har prata om ekslusivt forhold, dvs litt inn i flørten. Husk at både gutter og jenter dater flere på en gang, det er lov det til man har bestemt seg for hvem man vil ha, derfor det er viktig å prate om ekslusivitet når man føler man må få det avklart før man gjør det mer seriøst.
Det burde være ganske greit å se om han liker deg for bare sexen sin skyld eller mer litt etter hva dere gjør sammen. Gjør dere kjæresteting sammen? Eller er det bare å møtes på byen / se en film og hjem til en av dere å knulle 2 ganger i uka?