Du står opp kl 06:00 å skriver?;P Det er godt gjort.
Men det du sier, er med andre ord at om man er blid og imøtekommende, og ikke ser ut som Frankensteins brud, så er det egentlig helt tilfeldig om du kunne falt for jenta eller ikke? Det er ikke noe spesielt man sender ut, det går bare rett og slett på kjemi? Og da er man jo litt bort fra tråden igjen, for spørsmålet er jo hva som gjør at man bare ender som FF kontra kjæreste....Hadde ikke falt for hvem som helst bare fordi de er åpne osv. Bare hu korte i mitt ene tilfelle som jeg ble selv overrasket over jeg likte bedre siden hun lange var fysisk penere. Eller en rødhåret kollega av meg som jeg ikke synes var noe pen eller hadde god personlighet først....men som etterhvert ble en av de peneste kollegaene mine fordi hu hadde fantastisk personighet. Hun "vokste" på meg. Vi ble kjent,åpnet oss for hverandre...
Hvis du feks ringer på døra mi nå og er åpen og hyggelig osv. så er det ikke sikkert det "klikker" fordet. Det er opp til kjemien....så det er kjemien som er nøkkelen uansett. Hva er kjemi? Aaaaaner ikke.
Like barn leker best.
litt off topic men jeg har lagt merke til at i et "meant to be" forhold mellom mann og kvinne sett likheter mellom mannen og kvinnen...Altså mannen ser litt ut som dama si,og dama ser litt ut som mannen sin... De har lihetstrekk i ansiktet og væremåte....man kan faktisk se at de er "helt like".
Kjenner en til som også har sett det samme. Og en annen ting bare for å spore skikkelig av. Er at på nettby/skybyen og sånne nettsamfunn så har jeg sett at mange jenter har idoler i albumet sitt....eller jkvinner de ser opp til,beundrer/synes er pene.....Men det rare er at i nesten alle tilfellene så ligner de veldig på idolet sitt selv...Bare en interessant observasjon....det er en sammenheng der men aner ikke hvorfor eller hva.
Poenget er at det er noe "magisk" som gjør at vi tiltrekker hverandre. En uforklarlig kjemi. Kan noen definere kjemi? For det kan umulig være molekyler,atomer,grunnstoff osv. i kjemi mellom mennesker. Det er vel heller kvantekjemi
Men jeg tror ikke kjemi skapes mellom 2 mennesker idet de møtes....Den er allerede klar for eksplosjon bare dere treffer på hverandre
Hehehe, og hvordan i all verden vet man da om man har sånne øyne? Jeg kom på nå at faren min ALLTID må se på lotto-sendinga når det er ho blonde dama som har sendinga, fordi ho "ser så kåt ut"... (Og før noen begynner å lure, jeg fikk pressa det ut av han etter at han prøvde seg lenge med å si at ho var flott, men den dama er jo langtifra pen...) Og jeg tviler på at ho dama er klar over hvordan enkelte mannfolk oppfatter henne, ho kler seg jo hverken utforderende eller er speielt pen/barbie eller gjør sexuelle tilnærmelser via skjermen... Kul pappa
Du vet ikke det...hvis ikke du spør guttene om du ser kåt ut. hehehehe. fuck eyes og ser kåt ut kan vel videre defineres som: seksuell klar
Det er jo ikke helt gode vibber å sende ut hvis man vil ha kjæreste.... Det er ikke at guttene er playere i utgangspunktet....men de blir på en måte syndere når du gjør deg ubevisst tilgjengelig på den måten....Det er liksom nå eller aldri,og da tar man kanskje nå fremfor aldri:P Bedre å takke ja til en kjærlighet på pinne enn å ikke takke ja. Så hvis du har fuck eyes, så har du subkommunisert at det er greit at dere har sex hvis du engasjerer deg i han....og han blir enda mere gira.
Kanskje jeg burde farga håret? Nei, men altså... Har lurt på om hårfargen kan ha noe å si, at man virker billigere eller whatever? De som har blitt valgt til fordel for meg har alle vært brunetter... Og i tråden her inne om hva man faller for, så svarer de fleste gutta brunetter.. Kan være noe gutta oppfatter hos blondiner ubevisst?Rykte historien om blondiner er at de er billige.
Jeg har aldri med vilje valgt blondiner. Brunetter er hottere uansett. Og for meg som stemmer den teorien at man liker jenter med likhetstrekk som moren sin. Så de som har blond mor liker sikkert blondiner. Så et lurt triks kan være å spørre gutten åssen hårfarge mammaen hans har....så kan du få en ide. Fremfor å spørre rett ut.
På ett utested skjønner alle hva som er agendaen, så er ikke de gutta som er problemet... Problemet er jo at jeg har trodd vi har hatt mer på gang, også har det vist seg at jeg bare har vært ett høl de har brukt mens de har venta på å slippe til hos noen andre... Gjerne over flere måneder....Oi.Flere mnd er jo player da. Men en player synes jeg er en som later som han vil bli sammen med noen som bruker de istedet. Uærlighet rett og slett. Og jeg skjønner enda ikke hvordan jenter IKKE kan se gjennom bullshittet hans når vi gutter hadde gjort det.....En player fanger ikke så god øyekontakt med jenter og er ofte litt borte i blikket sitt... Hadde jeg vært jente hadde jeg aldri slått meg til ro med en person jeg ikke klarer å lese i øynene.
Men det er jo det dere ELSKER...det å ikke vite,undre seg hva som er inni der,og prøve å finne "skatten"
Hvordan skal man få dyp kontakt da?
Edit: Dette var interessant
http://www.hjerterommet.no/bok/kap21.htm