Potet: Lidenskap er når jeg føler at gutten/mannen er så deilig at jeg vil spise han opp, utforske hver eneste lille cm på kroppen hans, energien er nesten eksploderende
Han føler det samme! En intens følelse av velbehag og spenning
Jeg datet to typer i høst/vinter.
Type1:
Traff han på sukker.no.Snill, god, usikker, litt needy, litt rund, fantastiskt fint smil, positiv, sunne interesser og han ville mer enn gjerne se på stjernene med meg
Jeg liker han veldig godt, jeg kan være meg selv, vi ler og har det kjempegøy
Motorsykkeltur, strandtur, diskusjoner om livet, astronomi,og alt mulig annet. Så jeg bestemmer meg for å go for it. Etter en måned har vi sex, den er ikke så god. Men tenker at det blir bedre etterhvert.
Dealbreaker her: han viser ikke tegn til å spise meg opp. Han er ikke sulten på meg, han er bare usikker. Kanskje litt redd? Forteller meg at han har vanket på sexklubber, noe jeg har litt problemer med. Og hvorfor er det viktig å fortelle?
Han er usikker på seg selv ift det meste viser det seg. Da jeg måtte avlyse to tre møter med han tidlig i datingfasen, og hadde en reel begrunnelse, har det satt en standard for at jeg tydeligvis bailer han og det er sårt for han. Han vil at jeg skal møte venner og familie ganske fort. Jeg stresser ikke med det. Han begynner å påpeke at han syns han er tjukk, og jeg begynner å legge merke til det selv. Tenkte ikke på det i starten. Plutselig når vi har sex, føles han tyngre (
). Og så baller det på seg etterhvert som tiden går. Vi ender opp med å bare være venner...Vi henger sammen nå og da, spiller squash sammen og ringes.
Type2:
Ute på Horgans. Han legger merke til meg, jeg legger merke til han med en gang vi gikk forbi hverandre. Vi snudde oss samtidig, hadde øyekontakt og smilte til hverandre. Litt senere kommer han bort for å danse med meg. Vi skravler. Jeg merker med en gang at det er noe her. Han er helt fantastisk deilig
Og til å spise opp
Jeg kjenner jeg blir varm. Han lukter godt, ser bra ut.
Jeg er ute med tvillingsøsteren min. Hun er på besøk hos meg, så jeg blir ikke med han hjem. Han vil ha nr mitt. Jeg gir det til han.
Jeg får sms dagen etterpå.
Etter en uke treffes vi. Spiser og finner tonen. I mine øyne er denne mannen perfekt. Han er tvilling han også.
Vi treffes nå og da og har sex. Helt fantastisk deilig sex med masse passion
Jeg kunne ikke dy meg, jeg skulle jo vente......
Men han er også veldig laidback, han har ikke behov for å ta så mye kontakt. Han stresser ikke og det stresser meg. Jeg kjenner han har så mye verdi at min egen går ned. Eller jeg tillegger han mye verdi.Selvtilliten blir mindre. Jeg blir mer ulik på meg selv. For jeg vet ikke hvor jeg har han. Men jeg vet at vi har fantastisk sex, så dette tar jeg tak i for å få oppmerksomhet. Spiller mer på sex enn noe annet, for jeg vil jo ikke ha INGENTING å bidra med, ikke sant??
Spør han etterhvert hva han er ute etter. Han svarer at han er ute etter ett forhold, om jeg er usikker fordi vi hadde sex tidlig trenger jeg ikke det, han dømmer meg ikke. Han syns jeg morsom å være med, pen, søt osv, han liker meg sier han...Men jeg greier liksom ikke helt tro det...Dømmer meg selv.
Så holder vi på en stund med litt drama og ender med at han sier han heller vil ha ett fuckfriend forhold.
Så sitter jeg igjen og er litt såret, men mest sint over meg selv fordi jeg lot selvtilliten bli så lav, når det egentlig ikke var noen grunn til det.
Og jeg vet at jeg har verdi nok i massevis jeg også....
Går det ann å miste seg selv på den måten?
Men takke meg til at jeg nå vet hva jeg må jobbe med
Og en erfaring til jeg ikke kunne vært foruten