Quote from: Leonaen on February 01, 2012, 07:57:08 AM
Hvis du leser alt jeg har skrevet om dette emnet, så har jeg ingen problem med å forstå at det egentlige problemet ligger hos meg selv.
Det syns ikke jeg er vanskelig i det hele tatt. Jeg bare prøver å forstå hvorfor. Hvor den dårlige selvtilliten og sårbarheten kommer fra....
Mens jeg skriver stiller jeg spørsmål...Mest for min egen del. Så kan jeg lettere være mer bevisst på å ikke gjenta mine egne feil til en annen gang.
Det er bra.
Årsaken til problemet er der du retter bevisstheten din. Hva du fokuserer på. Du "holder" tanker som kommer i veien for deg. Og mye av grunnen til det kan være fordi man vil ha en sterk identitet og bli sett og hørt på best mulig måte. Da ønsker man å fremstå som sitt beste "jeg",
Jenter kan ofte "lokke" med sex fremfor sine moralske prinsipper og kjerneverdier. Gir alt for lett inn. Poenget er ikke å være en lukket bitch...men heller ikke at det står velkommen inn i panna
Ting som signaliserer puledokke:
Klærne
Sminken
Håret
Holdningen,fuck eyes,ta på seg selv,alt som har med det å gjøre seg åpenlyst synlig.
Biting i leppa
blunker med blikket uten å blunke
scanner gutten,men stopper lengre på skrittet.
Etter scanningen,viser tydelig interesse. Gir dere for lett inn.
Snakker lett med mange gutter og er all over the place.
Spanderer drink
Går på toalettet hele tiden for å rette på ting og sminke deg.
Danser teasende og drar gutter til deg. Eller danser aleine mens du ser ut som en sexgudinne /slæsh hore.
Overrøser med komplimenter
Står usikkert og tripper rundt kjekkasen og eller henger over han og er for desperat/plagsom.
Det viktigste å fokusere på(det gjelder livet som helhet) er deg SELV. Ingen ting i hele universet er viktigere. Det gjelder til og med før barna dine.Hvis ikke mora spiser mat,så kan hun heller ikke mate ungene. Så første pri. er DEG. Og saboteringen er de gitte følelsene man føler pga. man tenker på de gitte tankene. Coaching er en genial måte å få overblikk på seg selv på. Men ellers er meditasjon er en annen ting. Det at man roer ned sinnet gjør at neste gang de samme gamle tankene dukker opp som merker man det lett,og man kan fange de og bare la de passere...istedet for å bli til sin egen fange i sitt eget hode. Altfor mange mennesker er "oppi sitt eget hode". Og klarer ikke slappe av å nyte øyeblikket. Tenk åssen tiltrekningskraft man hadde hatt hvis man hadde det bra med seg selv i alle mulige tenkelige omstendiheter og situasjoner.
Jeg har møtt 1 eneste menneske som er sånn. Og han kommer fra en øy utenfor afrika der se tar livet med ro. Makan til kjernekar har jeg aldri vært borti. Er 1 samlet person HELE TIDEN uansett hvor han er. Og han er godt likt og respektert.
Som noen har nevnt før. Hvis dere jenter kjenner noen andre jenter som tiltrekker seg kjærestepotensiale osv. så er det en bra greie å være rundt henne og se hvordan hun er.