Anugita, du har fått mange selvmotsigende svar. Og her får du flere
Egentlig er det umulig å forklare problemet ditt uten å ha møtt deg eller guttene. Men en ting jeg lurer på: blir du fort betatt av gutter du møter? Ettersom det virker som om du møter disse playerne relativt ofte, så spørs det om du ikke faller litt for lett? Jeg har det motsatte problemet; sliter med å møte noen jeg virkelig liker, eller like de jeg møter. I Oslo. Og du bor i en liten bygd, men klarer likevel å møte så mange playere. I tillegg til ONS-er, FBs og kun venner. Dette syns jeg høres litt rart ut. Ikke negativt ment, men bare en interessant observasjon.
Ellers er jeg ltt eng med alle som har svart i tråden, men har lyst å påpeke en viktig faktor som ikke er nevnt: timing. Noen gutter (mange), er rett og slett ikke interessert i forhold- med noen. Det trenger altså ikke å ha noe med deg å gjøre, men det faktum at de ikke har lyst å binde seg. Slike gutter, i allefall hvis de har litt drag, tenker at de skal pule rundt i årevis uten å få seg kjæreste, mens de studerer, skaffer seg en fet jobb, blir proffe surfere, rockestjerne etc. Så uansett om du egentlig er drømmedama, så tenker de kanskje ikke over det, det har ingenting å si. Særlig hvis de er i begynnelsen av 20-årene.
En episode fra gode, gamle sex & singelliv forklarer dette godt: "Men are like cabs. They can drive around for years without their light on. When they're ready to get married, they turn their light on. The next woman they pick up, boom! they marry".
Det er mulig du trenger å gi faen i gutter en stund, og bare fokusere på deg selv, hva du liker, vil og dine mål. Ikke bare vil dette få deg til å utvikle deg, men det vil også få deg til å fremstå som en mer interessant person for andre. Win.
Når det gjelder hva som er "kjærestemateriale", så vil de fleste gutter svare at jenta er kul. Det vil variere hva de beskriver som "kul", men det er stort sett snakk om at du ikke er en masete drittkjerring, har de samme interessene som han, og en dæsj hore & madonna-tendenser. Dette kommer av at gutter innerst inne tror at alle jenter egentlig er kjedeligere enn dem selv, og hvis en jente liker de samme tingene som han og kameratene hans, så er hun annerledes + utseende= drømmejenta. Kort oppsummert.
Når det gjelder hvorvidt man skal vente med sex eller ikke, avhenger av typen gutt man har foran seg. Har han en fiks idé om at jenter skal være hard to get og jomfruelige, så er det best å vente. Er han mer moderne, har det mindre å si. Hvis han anser deg som drømmejenta allerede ved første møte, så tror jeg det har lite å si om dere har sex med en gang eller etter 3 dates eller whatever. De sier at de fleste forhold starter med ONS, så hvem vet! det finnes mange forskjellige mennesker med forskjellige synspunkter og preferanser.
Trikset er uansett å være fornøyd med seg selv, ikke stresse for mye med alle disse tingene, og tenke om guttene er bra nok for deg, og hvorfor du egentlig vil bli kjærester med dem, fremfor å tenke om du er bra nok for dem.
Ikke lett dette her