Sitter her forvirret, lei meg og sinna på en og samme tid.
Han jeg har Datet siden midten va november.
Har virket flott og fint hele veien(laget dabetter her).
Når han kom hjem fra turen sin Onsdag sist uke, så sov han hos meg 3 netter på rad.
Vi var ute og spiste og koste oss sammen. Han sa at han hadde savnet meg veldig.
Nyttårsaften sendte jeg denne til han " Vis en kjekkas som deg hadde hatt snurrebart, tror jeg at jeg hadde blitt forelska altså;)" hvor han svare " Da skulle jeg snurret den rundt hele deg!"
Ble en lang natt på næsj,så ærlig som jeg blir da sendte jeg den første glad i deg meldingen.
Ikke noe svar,men han pleier ikke altid svare. Mandag ringte han meg for å spøre om vi skulle lage middag sammen, men jeg hadde hatt besøk av mine foreldre og være ute og spist med de. Og var derfor stapp mett.
Etter det har jeg ikke hørt et pip....han svarer meg ikke på meldinger.
I går litt før kl 15 sendte jeg "Hei , lever du?? Skjer i kveld, finne på noe? Klem". Ikke noe svar.....
Har heller ikke vært massete og tatt for mye kontakt,det har jeg aldrig gjort. Totalt ulikt han,som none ganger kan finne på og ringe meg flere ganger om dagen.
Tenker, vis det var den glad i deg meldingen som skremte han.
Hvorfor ringte han da og ville at vi skulle lage middag sammen? Samtidig viste han jo på den andre meldingen at han vill jeg skal ha følelser?
Er så utrolig merkelig og gå fra det til og plutselig ikke ville svare meg???
Det jeg tenker nå
1) Han har feiga ut,og er for feig til og si det.
2) Han er plutselig blitt usikker?
3) Puler på en annen dame?
3) Daua???
Jeg kommer ikke til og ta mer kontakt nå, Ice Queen! Er ikke akseptabel oppførsel av han og plutselig ikke ville svare meg. Samtidig greit og ikke masse vis det er usikker han er,da skal han få sjangsen til og savne meg.Og jeg orker/gidder ikke anstrenge meg vis han faktisk ikke er interessert.
Og jeg skal søren meg ikke vise meg svak vis han plutselig ringer!
Si noe sånt som "Jøss så koselig at du ringer, har du tid til det da?" med et lass sarkasme og ironi i stemmen.
Men vi har jo hele tiden vist at begge vil ha et særiøst forhold, for det har vi diskutert veldig...
Føler meg så tom innvendig akkurat nå
Var like før jeg knakk sammen på byen i går.
Trodde virkelig jeg hadde flaks denne gangen....