Veldig glad for at jeg har funnet dette formunt og kan be dere flotte folk om tilbakemelding, det er veldig lærerikt
Veldig mye fornuftig sakt her!
Det som er da, jeg har ganske mange kompiser. Og er "en av gutta", blir ofte spurt om og bli med på ting som eneste jenta. Greia er at den jenta jeg er sammen me de, klarer jeg ikke vise frem til en jeg er interessert i. Hadde jeg klart det,hadde jeg nok kommet mye lenger...Er jo en grunn til at jeg har en del kompiser, forid de liker og henge med meg.
Det med overlfod mentalitet, altså har vel ikke noe problem med og eventuellt ha flere baller i luften. Det har jeg testet ut. Jeg syns det bare blir veldig forvirrende, + jeg har lett for da og sitte med en følelse av og bli "brukt" det orker jeg heller ikke. Men det er da i forhold til sex. Vil ikke ha sex bare for sexens skyld. Føler meg ferdig me den vedig utgarende perioden. Vet godt hva jeg ser etter, vil heller ha en fyr som ar opptatt av trening/frilufliv som han jeg datat nå. En en som bare vil fly på byen og drikke.
Har nok ikke en overflodmentalitet selv, forid jeg vet veldig konkret hva jeg ser etter. Har heller ikke lyst til og etablere noe avstand forhold me noen som ikke er fra distriktet her. Det er ikke noe for meg.
Eh: Sier noe der,Det og gjøre alt for og fåå det forholde til og funke,for jeg tenker nok veldig det. Selv om jeg har ikke har følt at jeg egentlig har overdrevet på noen måte. I og me at jeg egentlig bare har lent meg tilbake, fordi han har vært så full av insiativ hele veien.
Ja, mange alfa hanner vil muligens der. Men han her ville virkelig ha forhold,det gjorde han veldig klart. Viste meg jo frem til moren sin blant annet.
Merker i hvert fall at jeg skulle ha begynt og trene for lengst, det hjelper veldig mye på humøret mitt.
Merker hvor mye lettere det er og være den sprudlende tøysete jenta jeg pleir være. Trener med noen kompiser. Sliter litt med og være deprimert i perider(skal fikse opp i det). Og det var nok også når jeg detat han her,noe som nok også hadde en innvirkning. Men det er jo ikke noe man busser ut opp med det første, hvilken bagasje man har.
Jeg er i hvert fall mye kalrer nå på hvilken gutt jeg skal satse på. Vil jo ha en lignende type som han her. tidligere har jeg vært me noen som er for opptatt av festing og byen, dermed ikke på helt samme sted som jeg er selv. Ikke missforstå, liker og ut og være sosial. og tar gjerne en fest. Men jeg sysn det er andret opplevelser som har mere verdi og gjøre sammen med noen. Bedre og dra på tur osv
Også begynt og tenke nå, jeg liker jo svært aktive gutter som kan dra med med på ting. Men da må jeg jammen bli flink til det selv også,merker jo hvor godt jeg har av det mentalt sett. Studerer + jobber,så jeg har ikke alt for mye fritid. Men er faktisk ebdre og ta en trenings økt en og se 2 epsidoer med en eller annen tv-serie.