Quote from: Adriwen on January 16, 2012, 18:13:58 PM
I dag så tenker jeg:
Alle tror jeg er et forumtroll. Men hva legger de i det? Jeg er et menneske i ubalanse, med psykiske og mentale problemer. Den sosiale grunnmuren er borte. Og her kommer de og skal gi meg en manipulerende selvtillitboost ved å kalle meg troll? HVA FAEN!? Jeg er et menneske i UBALANSE. Men nei, jeg skulle jo tenke positivt, å pokker. Ja, da er vel ordet TROLL forkortet for noe, og ikke ment som det som finnes i skogen og i eventyrhistorier.
JEG FØLER MEG SOM ET TROLL UTSEENDEMESSIG, TAKK FOR Å FÅ DET BEKREFTET!!!
Nei, nå gir jeg bare faen. Tenke positivt i situasjoner som dette? HVOR er det positive?
Jeg skulle ikke overanalysere. Nei, det er jo HÆFTIG lett å IKKE gjøre, da... Jiiiz...
Hva tenker du om det Casual? Jeg er et menneske i UBALANSE, ikke et TROLL?
Hvaslags mennesker er det som vanker her? Alle har jo NOE i mot meg. På side 3 av den tråden du har vært aktiv i, så omtales jeg som TROLL, HVA FAEN!?!?! Jeg er et menneske i UBALANSE, det har jeg sagt selv, det har, andre, og GV's sagt!
Ja, nå skal jeg faen meg bestille timer hos PUB, Helsesøster, og fastlegen og snakke om dette. Det er en fornærmelse, og dette er ikke bare en overanalytikert tanke, dette står svart på hvitt i flere av trådene mine! Jeg er SÅÅÅ takknemlig for den selvtillitboosten dere gir ved å kalle meg TROLL!
Troll som i å tulle og skrive masse piss bare fordi. Det har ingenting med deg som person å gjøre. Og det sa de ikke heller. De mente oppførselen din. Det at det er umulig å snakke konstruktivt å fornuft til deg.
Uansett hva som blir skrevet så kommer du med nye utfordringer for deg selv sånn at du aldri kommer videre. Det gjør oss alle hjelpeløse og du ble gitt opp av noen når du skreiv du vil få selvtillit og damer av å runke.
Det er ingen ting du egentlig kan "gjøre" får å opnå noe....så dumt det høres ut som kommer det av seg selv når du bare 'er'.....Men du tillater ikke deg selv å være...Du lever ikke i øyeblikket. Du lever i illusjonene dine,forventningene du tror andre har til deg og alt det andre som ødelegger deg.
At du hele tiden skal ha noe betyr at du tror du mangler noe og må kompansere. Men jeg hjelper ikke fordi du mangler ingenting....Tomheten er en illusjon, du føler vonde følelser fordi du fokuserer på de og da forsvinner de aldri,for det du fokuserer på får førsteprioritet til å eksistere....Så dine vonde følelser er hele livet ditt hver jævla dag....på skolen,hjemme, overalt.
Og det er ikke en fornærmelse hvis ikke du gjør det til det. Hadde du vært selvsikker hadde det ikke brydd deg. Følelsene dine er ditt ansvar og du tar ikke ansvar for de men skylder på andre. Men når det kommer negativitet fra utsiden så kommer det rett inn i deg fordi du allerede er negativ på innsiden....Det går opp i opp...alt matcher. Så dritten setter seg fast fordi du allerede føler deg som dritt. Hadde du følt gode følelser hadde omverdenen respondert annerledes til deg og gitt deg noe godt.
Det går ikke ann å snakke fornuft til noen som er ufornuftige....og det er forståelig fordi det er sånn man er i den negative syklusen... Men bare du kan få deg ut av den...og grunnprinsippet er å bli mer
BEVISSTAv å sjekke blir man mer bevisst,av å runke blir man mer bevisst,av å feile blir man mer bevisst,av å ha det bra blir man mer bevisst,av å skrive ned tanker og følelser blir man mer bevisst,av å kjøre bil blir man mer bevisst....
Bevissthet er målet og prisen du får for hver ting du gjør.Så du skal gjøre ting som gjør deg klar over deg selv.Da blir du et bedre jeg,det er det du trenger.
Oppskriften for deg synes jeg bør være:
Spise næringsrik mat
Runke
Trene
Være ærlig å åpne deg for alle mennesker.
Aktiv sjekking er kunstig og unaturlig. De "beste" medlemene på det forumet her sjekker ikke....de lever bare, og hvis de ser en jente de blir nysgjerrig på så følger de intensjonen sin.....Det er ikke unormalt å snakke med en gammel dame i parken,og man sjekker ikke hu opp....Det er heller ikke unormalt å snakke med en pen jente på trening,du sjekker hu ikke opp....
En pen jente er et medmenneske ikke en pokal,potensiell selvtillitbooster,sjekkedukke,knulledukke etc. For de som ikke behandler ALLE mennesker med respekt kan drite i å involvere seg i omverdenen. Å se seg litt nærmere i speilet å finne seg selv.
og for 1000ende gang....hvordan kroppen din ser ut på utsiden representerer hvordan du er på innsiden... Så hvis du ser noe du ikke synes ser sundt ut med kroppen din,så har du helt rett. Du er NØDT til å trene hvis hodet ditt skal være mentalt klar og litt mer fri for bekymringer....og du er NØDT til å spise regelmessig gjennom dagen og BRA mat.... Eller så fungerer ikke du som du skal fungere.... Og husk at det meste av serotininen (lykkerus) blir ikke produsert i hodet med mage og tarmkanalen!!!!! Så putter du dritt og overspiser så blir du overbelastet der.Som gjør at du ødelegger for deg selv. Så er man feit og spiser dårlig osv. så blir man ULYKKELIG.
Mange mennesker er virkelig ubevisste over hvor mye kosthold har med selvtillit å gjøre. Der har du de 2 viktigste selvtillit boosterene dine... Mat og trening.