Er litt i samme båt selv, men ikke så ille at jeg ikke får sove om natten fordi jeg tenker på et sticking point
Finn andre ting å bruke tid på, men som samtidig utvikler deg som person og gjør deg mer attraktiv.
Selv har jeg byttet ut TV og pc-spill med å lese om personlig utvikling. Da tenker jeg ikke bare i en gutt sjekker jente setting, men å utvikle meg selv som person på flere arenaer. Begynte som mange andre med "the game" for noen år siden og har siden den gang blitt dratt inn på mange nye områder jeg ikke brydde meg om før.
Noen eksempler på ting jeg selv har blitt opptatt av underveis i prosessen.
Klesstil og grooming
Synes det var tull og homsete før, men etter jeg begynte med PU har det blitt viktig. Nå bruker jeg tid på å lese om emne, se i butikker, se på hva andre har på seg. I det hele, mye mer bevisst på hva jeg selv tar på meg og hva andre har på. Bygd en bra basisgarderobe.
Interiør
Klesstil fikk meg gradvis inn på interiør og alt det fører med seg. Jeg ble mer opptatt av hvordan det ser ut hjemme. Så da ble det til at jeg bruker litt tid på å lese interiør-blogger, se i butikker og generelt er bevisst på hva som skal kjøpes, hvordan stuen bør lyssettes, hvordan soverommet bør se ut etc.
Trening
Selvsagt viktig. Dette var jeg opptatt av fra før, men bruker fortsatt litt tid på å holde meg oppdatert på feltet. Trener du ikke? Begynn å tren!
Jobb og karriere
Her har jeg også tatt grep. Som et eksempel har jeg økt min brutto inntekt med over 40% de siste 2 årene. Jeg har tatt videreutdannelse som jeg har fått sponset av arbeidsgiver, og en del andre goder jeg har jobbet for å få til. Ikke at dette er så veldig uvanlig, men der jeg jobber skjer ikke disse tingene av seg selv.
Økonomi
Orden i egen økonomi er mye bedre og ryddigere enn tidligere (Bruk litt tid på personlig budsjett). Jeg har også begynt sånn smått med investeringer. Her er jeg helt i startfasen og jobber i det små enn så lenge, men jeg bruker litt tid på å lese og lære om dette.
Jenter og sånn.
Dette er jo hele tiden et emne jeg jobber med og bruker tid på.
Venner og familie
Ta deg tid til å pleie venner og familie, og ikke bare deg selv.
Det var noen tips på ting som tar fokus bort fra å bare tenke sjekking og +1, men som samtidig gir deg mye gratis i forhold til jenter og så langt mine erfaringer går bare er pluss i boka