dealbreaker

Started by Miss Føniks, January 22, 2012, 22:55:07 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Hva er dine dealbreakere for et eventutl forhold?
The Phoenix always rises from the asses

piken

At personen tror på overnaturlige forklaringer til ting. Som spøkelser og Gud. HJELP.

Innerøyking og kraftig overvekt er også ting jeg ikke takler.

--WTF?--

A grown-up:

Owns his own shit.
    Tells the truth.
    Knows how to set appropriate boundaries
    Knows that ultimately he is the one finally responsible for getting his needs met.
    Knows how to ask for what she wants.
        Knows the difference between a request and a demand.
    Knows that the world does not revolve around him, so is not quick to take everything personally.

(Hentet fra: http://www.polyamorousmisanthrope.com/2010/10/05/the-key-factor-to-polyamory-relationship-success/)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Jeagle

fant min deal breaker i dag.

folk som rakker ned på meg og kaler meg uærlig. rett og slett at folk ikke stoler på meg.
å være eller ikke være

veroni2011

- Droppet ut av skolen uten spesiell grunn og ingen utdannelse
- Selvforskyldt dårlig økonomi (ofte som resultat av punkt 1)
- Bruker det meste av fritid på unyttig vås på tv i stede for å bruke tiden til noe fornuftig
- Trener/mosjonerer aldri
- Røyker inne

Da har jeg vel fått dannet et lite bilde av hva slags mennesker jeg ikke ville gått inn i et forhold med.

Kort oppsummert: "Slasker".  >:(

edt: En ting til. Folk som fisker etter komplimenter og sympati ved å brette ut hver minste detalj om hele sitt privatliv på facebook

fuglen

Dealbreakere for meg er dumskap og hårete mus.

Miss Føniks

* Gamere( spiller data/playstation mange timer per dag. hater World of Warcraft)
* Dårlig Økonomi
* Usosial og lite aktiv
* Utro
* Uærlighet
*Feit og utrent
* Frekk og uhøfelig
* Veldig egosentrisk
* Ingen utdannelse
* Lav :P Jeg klarer ikke tenne på lave mannfolk....må være ca 176cm-190cm
* Negativ holdning, til meg ,andre folk og sånn generelt
* Dop
*Slasker(som nevnt over)
* For femenin, må ha en MANN
* Vil ikke ha familie
* At han ikke har noen mål i livet
* Liker ikke dyr
* Kontrollerende og manipulerende
* Mulig vis han er totalt fotballidiot. Type skal få med seg alle kamper som går uansett hva annet som skjer. At det går utover andre viktigere ting.

Solskinn

*Sint på verden og alle folk
*Dårlig økonomi
*Negativ holdning
*Uærlig, egosentrisk, `ser seg selv som verdens sentrum`

VB

Quote from: kastanje on January 23, 2012, 18:16:25 PM
At han prioriterer helt andre ting enn det jeg prioriterer.
Har forsåvidt aldri opplevd at en jeg har likt skikkelig godt har hatt noen egenskap som har fått meg til å snu fullstendig i oppfattelsen av han.

Tror du nevner noe veldig viktig der, på de fleste listene her inne så ser jeg ting som personen sikkert hadde ignorert hvis mye annet var på plass.

Personlig har jeg store problemer med depressive personer, jeg takler ikke overdreven negativitet. Dette kommer hovedsaklig av at jeg var i et veldig dårlig forhold med en slik jente i 3 år. Det er vel kun det som vil være en skikkelig dealbreaker for meg, evnt overdrevet røyking. Fest røyker = ok, hverdags røyker = nei, har hatt problemer med astma osv før så takler det ikke når det konstant er røyk rundt meg.

Eller vent, en ting til. Ikke interessert i sex, utrolig lav sex lyst eller at vi ikke matcher seksuelt.

Jeg kan sikkert nevne en haug av ting jeg ikke liker hos en partner, men de fleste slike ting vil bli ignorert hvis jeg liker helheten.

Miss Føniks

Quote from: VB on January 23, 2012, 19:10:22 PM
Quote from: kastanje on January 23, 2012, 18:16:25 PM
At han prioriterer helt andre ting enn det jeg prioriterer.
Har forsåvidt aldri opplevd at en jeg har likt skikkelig godt har hatt noen egenskap som har fått meg til å snu fullstendig i oppfattelsen av han.

Tror du nevner noe veldig viktig der, på de fleste listene her inne så ser jeg ting som personen sikkert hadde ignorert hvis mye annet var på plass.

Veldig enig der, derfor jeg nevnet det med fotball. xn min og jeg prioriterer veldig forksjellig. Jeg prioriterer venner, han fotball foran venner. Det er for meg helt feil prioritering. Irriterende når han kom på bursdagsferirng kl 22 lenge etter alle andre pga en kamp.