Det er alltid morsomt å lese slike tester, men jeg har tatt testen mange ganger opp igjennom årene og aldri har jeg fått samme resultat
Denne gangen fikk jeg INFP, og noe stemmer, det meste ikke. Perfektsjonist kan jeg være på noen områder, men på andre ikke, spørs om det er konkurranse eller ikke. Jeg ELSKER å vinne, eller egentlig er det vel en tvangstanke? Men så lenge det fungerer. Gruppearbeid kan dog være litt vanskelig for de andre i gruppa. Det lærte jeg på den harde måten i fjor og har skjerpet meg siden da. Jeg liker å ha kontroll og vet hvordan ting kan bli best, derfor jobber jeg nå hardt for å lure andre til å tro at det er deres ide, da liker de andre meg så mye bedre *englefjes*.
Men jeg er ikke interessert i å redde verden, (det får andre ta seg av, jeg vil finne ut hvordan verden fungerer). Jeg skyr heller ikke konflikter, men møter de gjerne med logiske (ikke følelsesmessige som testen sier) resonemanger og jeg liker både å gi og få kritikk og sier alltid meningen min til de jeg stoler på.
Med andre ord, hadde jeg ikke skrevet dette innlegget så hadde jeg glemt hele testen innen i morgen