Jenter og extension

Started by Miss Føniks, February 02, 2012, 22:32:00 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Hva tenker du om det?
Turn off? Puledokke signal?
The Phoenix always rises from the asses

fuglen

Jenter jeg ser har extension er tacky. Jenter som har extensions som jeg ikke ser, er sweet. :)

Femininist

Så lenge en SER det er extension så tenker jeg, som jente, puledokke og bimbo, men så lenge det ikke synes så er det absolutt nydelig med langt og tykt hår =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Eh

Quote from: fuglen on February 02, 2012, 22:42:52 PM
Jenter jeg ser har extension er tacky. Jenter som har extensions som jeg ikke ser, er sweet. :)

What he said.

Miss Føniks

Quote from: Eh on February 03, 2012, 00:22:24 AM
Quote from: fuglen on February 02, 2012, 22:42:52 PM

What he said.

Den ser jeg :)

Men tar hendene i håret hennes kjenner man det, og tenk vis clip on, detter a under sex for eksempel? :P
+ de blir eventult helt malplaserte etterpå? :P

Gatsby

Jeg legger aldri merke til det. Ever.

Potet

Legger heller ikke merke til det. Jeg vil tro for de fleste gutter at det er en ganske uviktig detalj. Hvordan man kler seg ellers og ikke minst hvordan man sminker seg har nok langt mer å si.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

VB

--WTF?--

Kommer an på hvordan det er er gjort og om det passer med stilen ellers.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Zervs

Anders GV

Hadde en jente over som absolutt skulle ta av alle sine clip on før vi hadde sex, veldig tur-off med halve håret hennes på nattbordet.

Solskinn

Hihi  :P Vent litt, jeg må bare ta av meg halve hårmanken først......  :P

Miss Føniks

Quote from: Panda on February 03, 2012, 19:54:05 PM
Hadde en jente over som absolutt skulle ta av alle sine clip on før vi hadde sex, veldig tur-off med halve håret hennes på nattbordet.

Akkurat sånne ting jeg tenkte på he he
Har ikke brukt mit på lenge :p Stress og ta av og på.
Så kort hår har jeg ikke, tar bare så tid å spare :P

Lars GV

Quote from: Gatsby on February 03, 2012, 01:53:52 AM
Jeg legger aldri merke til det. Ever.

Aldri lagt merke til det jeg heller. Ulempen er at man ikke kan lugge henne litt når man har sex(kjipt å rive ut extensions), men så lenge selve festet ikke er synlig(jeg har ALDRI sett tydelige extensions) så er det bare fint med tjukt og langt hår for min del.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Jeagle

hehe pule dokke følelsen får jeg mer av jenter i altfor korte kjoler med sånn stort hår (fluffy masse volum eller noe i den duren) extensions legger jeg ikke merke til. men om jeg ser det så kommer jeg nok til og le litt inni meg.
å være eller ikke være