Hva syns dere?

Started by Miss Føniks, February 03, 2012, 19:28:26 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Jeg er en sikkerlig kjole jente når jeg skal ut, men har lyst på noen nye kule topper :)
Hva syns dere om disse?

Er vel blitt veldig opptatt av dette med og ikke sende "puledokke" signaler. Men det går jo veldig mye på væremåten.
Syns disse var rå kule! Jeg har B cup,så blir ikke så voldsomt på meg.
Med tanke på utringing :)






Se bort i fra ansiktet til den modellen, hun ser jo ikke ut :P



Fant en søt kjole/topp også? :)
The Phoenix always rises from the asses

Solskinn

Synes toppen var kjempetøff :) Go for it :)
Kjolen derimot var rar..Det hvite tilbehøret syns jeg virket litt malplassert..

Lars GV

#2
Quote from: Miss Føniks on February 03, 2012, 19:28:26 PM
Er vel blitt veldig opptatt av dette med og ikke sende "puledokke" signaler. Men det går jo veldig mye på væremåten.

Vel, klær gir ofte assosiasjoner også, så kan jeg gi dere mitt ærlige førsteinntrykk av bildene:

Bilde 1: Det er egentlig en ganske "sexy" topp, og helt ærlig fikk jeg litt "sexy emo"-assosiasjoner av den. For meg hadde den absolutt gitt enn mer sex-assosiasjon enn classy/pen/fin.
Bilde 2: Helt helt ærlig; førsteinntrykket var "Ed Hardy bygdejente". Selve passformen på kjolen var fin, men det er alt for mye dilldall på den.
Bilde 3: Uten det hvite greiene så er det en clean og fresh, classy kjole. Jeg likte den veldig godt!

Det er hverfall mine assosiasjon om dem, det er garantert gutter som er uenige der ute. :)

Til slutt vil jeg bare si at jeg ikke er helt tilhenger av hele "puledokke"-begrepet som har blitt brukt frem til nå og er heller ikke enig i en go del som har blitt skrevet om det.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Jeagle

nr 1 er kul. nr 2 sån nja. nr 3. likte jeg ikke.
å være eller ikke være

Anugita

Hva i all verden er "Ed Hardy-bygdejente?"
Jeans og fargerike topper med litt utringning eller?

(Ja, jeg er fra bygda, og aner ikke engang hva/hvem Ed Hardy er?)

piken

Nr1: Kul hvis du kjører en litt rocka stil

Nr2: Tacky

Nr3: Søt, men kanskje litt for "dillete" med de hvite greiene - må være litt slitsomt?

Zervs

Helt klart nr 1 og nr 3 hvis man tar bort det hvite.

Femininist

Puledokke signaler vil jeg si på alle antrekkene. DSexy uten å se billig ut er målet og om disse klærne er utgangspunktet for smaken din, så ville jeg gått for klær du synes er pene, mer enn sexy. Den lille sorte med pumps er trygt og greit å starte med. Evt ett blyantskjørt og en topp (uten noe spesielt utrigning) eller jeans og en fin topp.

Hvordan fester du forresten? På bygda eller i byen? Ute på byen/lokalet eller hos venner? Stor sprik i stilen der. Ihvertfall i forhold til bygda jeg kommer fra og byen jeg bor i ;)


BTW; Ed Hardy er et merke som var kult hos fjortissene for et par år siden ;-)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

BlueEyes

Bilde 3 toppen, var jo kjempe søt  ;) ;)
Be or not to BE!

Stylish

Nr.1 likte jeg godt. Fin hvis du kjører en rocka stil.
Nr.2 så helt jævlig ut.
Nr.3 Var grei, så lenge du dropper det hvite sjallet.

Selveste


TopGun

Alle var helt forferdelige. Selv liker jeg enkle, pene kjoler. Nr. 3 uten det hvite greiene kunne vært fin.

lamasen

Hold deg unna nr. 2, de andre er heite.

Men: "puledokke-greia" er helt på jordet imo.
Det du kan risikere, er nok å skremme vekk mange fordi
Du ser så bra og utfordrende ut.
Pass på å vær hyggelig og imøtekommende :)

Koraboros

Jeg likte alle, men jeg ville ikke turt å sjekke opp en jente som hadde på seg nr. 2. Hvis du har på deg nr.1 på byen fredag kveld, nr. 3 på kaffedaten på søndag og nr. 2 på festen uka etter blir det bra :)

Miss Føniks

Quote from: kompromiss on February 05, 2012, 14:25:07 PM
Jeg likte alle, men jeg ville ikke turt å sjekke opp en jente som hadde på seg nr. 2. Hvis du har på deg nr.1 på byen fredag kveld, nr. 3 på kaffedaten på søndag og nr. 2 på festen uka etter blir det bra :)

Hvorfor hadde du ikke turt og sjekke opp en jente i den toppen? :)

Og dere som sier dere syns nummer 2 er tacky skjønner ikke jeg helt, ja jeg sysn modellen som viser en er det. Jeg ligner heller ikke på henne. Er nok litt Oslo folk her, Ed Hardy stilien har vist blitt en no no der har jeg skjønt. Men det gjelder nok ikke alle andre steder :)

Jeg syns 1 og 2 er litt rocka,derfor jeg liker de. Vedig mye og si hvordan man kombinerer.
Nummer 2 kommer jeg til og bruke en mørk skinny jeans eller tights til.
Det er nok også litt hvor man er, nå bor jeg i en by(mindre en Oslo). Men der jeg er fra, er det en helt annen kleskode. Der skal man helst ikke skille seg ut, noe jeg blåser i :) Janteloven er sterk på små steder.

Når det kommer til nummer 3, så tenkte jeg litt på det som Steve Santagati skriver i The Manual.
The Halloween Tric, altså at man skal bruke litt den effekten ellers også. At man skal dra små hint av det ellers også. Syns den minnet meg litt om "france maide".

Sitat fra The Manual:

1. Take a look at yourself in the mirror and figure out what costume stereotype you might easily fit into. Who do you want to be for Halloween? The naughty nurse? The dominatrix? Then schoo lteacher? Pick something sexy.

2. Find out the one piece that is the essence of that costume
and discreetly incorporate it into your everyday wardrobe.
Examples include: bows, braids, pigtails, and the disheveled secretary
look (you know, like you just got it on at your desk). Pay
attention to details like cute glasses, jewelry, hairstyles, and
shoes. Sometimes it can be something only you know you're
wearing. Oh, and black is always good, especially in thigh-high
boots or a button-up silk shirt.

3. Show off one aspect of your body. Men's eyes usually attach
themselves to one or two body parts, so pick one part and bet it
all. Sometimes a woman will try to accentuate her whole body,
yet no one thing on her looks particularly good. Stick with one
thing. Wear your hair a certain way, add something black, reveal
a little more cleavage than normal, wear a tight skirt, or try on
some glasses. The trick is to keep trying things until you see
what gets the most attention.

Remember, the point here is not a perfectly accurate costume. When someone says, "Hey, you look just like Dorothy!" you know it's time to head back over the rainbow.
When four people ask you for your number, you know you're on the money.

The Phoenix always rises from the asses