Hva syns dere?

Started by Miss Føniks, February 03, 2012, 19:28:26 PM

Previous topic - Next topic

vinteRR

Samtlige av kjolene vil gi fra seg løsaktige vibber.

1. Ser ut som noe en skitten rocka jente ville gått med. Absolutt tiltrekkende, men om intensjonen er å subkommunisere kjærestemateriale ikke det valget jeg ville tatt. :)

2. Trashy, rett og slett. Ed-hardy er noe av det mest harry som fins der ute. Du vil se ut som en trashy jente som digger bola, fucka gutter. :)

3. De hvite greiene får den til å se trashy ut. Uten de hvite greiene får du en classy kjole som får deg til å se ren ut.

Tror det er viktig å tenke på at å kle seg classy ikke vil utelukke gutter tiltrekningsmessig. Mens mer "trashy" kjoler vil utelukke endel gutter - i hvert fall som kjærestemateriale.

Koraboros

#16
Quote from: Miss Føniks on February 05, 2012, 16:14:34 PM
Quote from: kompromiss on February 05, 2012, 14:25:07 PM
Jeg likte alle, men jeg ville ikke turt å sjekke opp en jente som hadde på seg nr. 2. Hvis du har på deg nr.1 på byen fredag kveld, nr. 3 på kaffedaten på søndag og nr. 2 på festen uka etter blir det bra :)
Hvorfor hadde du ikke turt og sjekke opp en jente i den toppen? :)
For meg signaliserer den utagerende og danseglad, noe jeg absolutt ikke er. Føler rett og slett at jeg ikke har noe til felles med den :)

Bernhard

Nr 1 Ja

Nr 2 er Fyfy

Nr 3 JA uten den hvite greie tingen

Gatsby

Enig med folk at det kanskje ikke er de mest classy antrekkene jeg har sett, men jeg aldri latt meg skremme av en kjole. For min egen del synes jeg ikke klær er en god måte å dømme andres seksualatferd på. Enkelte kan bare ikke kle seg, og vet ikke bedre^^


Potet

Quote from: Gatsby on February 06, 2012, 02:16:15 AM
Enig med folk at det kanskje ikke er de mest classy antrekkene jeg har sett, men jeg aldri latt meg skremme av en kjole. For min egen del synes jeg ikke klær er en god måte å dømme andres seksualatferd på. Enkelte kan bare ikke kle seg, og vet ikke bedre^^
Kan si meg noe enig i den påstaden. Dersom jenta virker pen kan jeg godta et noe dårlig klesvalg (oversminking er langt verre). Litt trashy klesstil kan være litt turn on hvis man er ute etter et one night stand, men som kjærestemateriale er det bare å glemme. Trashy personlighet er derimot noe som er langt verre.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Miss Føniks

#20
Hva med denne typen? :)
Liker noe alle den, og andre blyantskjørt kjoler.



The Phoenix always rises from the asses

Femininist

Jeg elsker den! Stilren og sexy. Go for it!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Lars GV

Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Miss Føniks

Quote from: Femininist on February 06, 2012, 19:39:20 PM
Jeg elsker den! Stilren og sexy. Go for it!

Den kjolen der har jeg hatt en stund ,derfor jeg fant den frem for og se hva dere svarte :)
Har en del lignende kjoler i samme stil.
Foretrekker halternek, forid jeg har B cup. Føler meg mer femenin da.
Er litt vrient og finne stilrent og sexy i samme kjole, uten at det blir for mye.
Er veldig kjole jente i utgangspunktet, men greit og variere litt :)

Lurer på og kjøpe den i hvit sort også, fant det på nett nå :)
The Phoenix always rises from the asses

Miss Føniks

Hva me denne? Godkjent?

Fins i mørke blå, rød og sort.

Den røde:



Kjolen bak(sort variant):

The Phoenix always rises from the asses

Femininist

Hadde det bare vært ryggen eller bare utrigninga hadde den vært grei, nå står pupper og rompe fokus. Er greit å holde seg til en av delene om du vil være kjærestemateriale.

Vil ikke anbefale den til å dra ut på byen, da blir det litt mye, men til spesielle anledninger som julebord så kan den fungere. (Men for all del ikke bruk smykke til den slik dokka gjør, enkle øredobler og en ring er nok).
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Koraboros

Quote from: Miss Føniks on February 06, 2012, 18:27:11 PM
Hva med denne typen? :)
Liker noe alle den, og andre blyantskjørt kjoler.
Grei den, men likte ikke formen på den røde delen noe særlig.

Quote from: Miss Føniks on February 06, 2012, 20:00:56 PM
Hva me denne? Godkjent?

Fins i mørke blå, rød og sort.

Den røde:

Kjolen bak(sort variant):

Liker denne mye bedre, og ikke hør på feminist. Du blir ikke mindre kjærestemateriale av en sexy kjole, men du får sikkert mer oppmerksomhet fra alle, inkludert de som ikke anser deg som kjærestemateriale. Og et smykke er helt greit synes jeg.

Miss Føniks

Quote from: Ananas on February 06, 2012, 22:15:42 PM
Backer deg i kommentaren om at man føler seg mer feminin med halterneck når man har små pupper. Jeg gikk med det for et par helger siden, og jeg fikk tilsynelatende større pupper av det :) Kjørte uten BH da, noe som ikke er å anbefale i den kulda som har kommet over oss nå.

Nettopp, og når jeg ikke har så store pupper. Blir det noe helt annet en vis en med Dobbel D skal gå med samme kjolen.

He he kalde harde nippels, er ikke speislt deilig :P
The Phoenix always rises from the asses

veroni2011

Quote from: vinteRR on February 05, 2012, 18:43:55 PM
Tror det er viktig å tenke på at å kle seg classy ikke vil utelukke gutter tiltrekningsmessig. Mens mer "trashy" kjoler vil utelukke endel gutter - i hvert fall som kjærestemateriale.
+1

Potet

#29
Quote from: veroni2011 on February 07, 2012, 13:36:11 PM
Quote from: vinteRR on February 05, 2012, 18:43:55 PM
Tror det er viktig å tenke på at å kle seg classy ikke vil utelukke gutter tiltrekningsmessig. Mens mer "trashy" kjoler vil utelukke endel gutter - i hvert fall som kjærestemateriale.
+1
+2

De to siste kjolene der var knall! Det er sexy og classy UTEN å være slutty. Har man store pupper kan det dog vippe over mot litt mot slutty, men slik de to kjolene sitter på modellen er det fantastiske kjoler jeg gjerne ville sett på min potensielle kjæreste (og antageligvis på gulvet senere på natten)

Liten edit: Sminke og utstråling/kroppspråk vil i stor grad også påvirke om noen ser classy eller slutty ut. Så i tilfellet med disse kjolene er det viktig at man ikke har for mye sminke.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!