Quote from: kompromiss on February 05, 2012, 14:25:07 PM
Jeg likte alle, men jeg ville ikke turt å sjekke opp en jente som hadde på seg nr. 2. Hvis du har på deg nr.1 på byen fredag kveld, nr. 3 på kaffedaten på søndag og nr. 2 på festen uka etter blir det bra
Hvorfor hadde du ikke turt og sjekke opp en jente i den toppen?
Og dere som sier dere syns nummer 2 er tacky skjønner ikke jeg helt, ja jeg sysn modellen som viser en er det. Jeg ligner heller ikke på henne. Er nok litt Oslo folk her, Ed Hardy stilien har vist blitt en no no der har jeg skjønt. Men det gjelder nok ikke alle andre steder
Jeg syns 1 og 2 er litt rocka,derfor jeg liker de. Vedig mye og si hvordan man kombinerer.
Nummer 2 kommer jeg til og bruke en mørk skinny jeans eller tights til.
Det er nok også litt hvor man er, nå bor jeg i en by(mindre en Oslo). Men der jeg er fra, er det en helt annen kleskode. Der skal man helst ikke skille seg ut, noe jeg blåser i
Janteloven er sterk på små steder.
Når det kommer til nummer 3, så tenkte jeg litt på det som Steve Santagati skriver i The Manual.
The Halloween Tric, altså at man skal bruke litt den effekten ellers også. At man skal dra små hint av det ellers også. Syns den minnet meg litt om "france maide".
Sitat fra The Manual:
1. Take a look at yourself in the mirror and figure out what costume stereotype you might easily fit into. Who do you want to be for Halloween? The naughty nurse? The dominatrix? Then schoo lteacher? Pick something sexy.
2. Find out the one piece that is the essence of that costume
and discreetly incorporate it into your everyday wardrobe.
Examples include: bows, braids, pigtails, and the disheveled secretary
look (you know, like you just got it on at your desk). Pay
attention to details like cute glasses, jewelry, hairstyles, and
shoes. Sometimes it can be something only you know you're
wearing. Oh, and black is always good, especially in thigh-high
boots or a button-up silk shirt.
3. Show off one aspect of your body. Men's eyes usually attach
themselves to one or two body parts, so pick one part and bet it
all. Sometimes a woman will try to accentuate her whole body,
yet no one thing on her looks particularly good. Stick with one
thing. Wear your hair a certain way, add something black, reveal
a little more cleavage than normal, wear a tight skirt, or try on
some glasses. The trick is to keep trying things until you see
what gets the most attention.
Remember, the point here is not a perfectly accurate costume. When someone says, "Hey, you look just like Dorothy!" you know it's time to head back over the rainbow.
When four people ask you for your number, you know you're on the money.