Lære å trollbinde folk ved å snakke piss.

Started by fuglen, February 05, 2012, 19:26:18 PM

Previous topic - Next topic

fuglen

Jeg har en kamerat som har en gave fra gud. Han er ekstremt god å få folk oppslukt i ting han snakker om. Uinteressant eller interessant. Det er vel det mange kaller karisma. Jeg vet at han gjør dette ubevisst, men vil tro det er mulig å lære seg kunsten ganske greit likevel.
Noen som har noe materiale på dette? Helst lydbøker, artikler eller filmer.  :)

--WTF?--

Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

VB

Du har en kamerat som er god på det, hva er vel bedre enn en live demonstrasjon. Prøv å observer hva han gjør, kroppsspråk, etc...

Potet

Det kan være mange grunner til at han trollbinder folk så lett. Når du sier at han gjør det ved å snakke piss, tolker jeg det som at han klarer å trollbinde folk uten at det han sier hverken er interessant eller morsomt. Har han høy status? De fleste følger med når en person med høy status snakker. Ellers bør du legge merke til HVORDAN person snakker: Tonefall, øyekontrakt, innlevelse, pauser, klarhet i stemmen, høy/lav stemme, kroppspråk,snakker fort/treigt++.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!