Hvilken type jenter gutter liker er veldig individuelt. Hvis du vil ha noen generelle råd så er et tips å bruke de attraktive kvinnene i film og serier som mal. Da snakker jeg ikke om hvordan de ser ut rent genetisk. Hvordan er dem på håret, hvordan er kroppsspråket(Rosie huntington whitely er modell, så se hvordan hun går i transformers for eksempel) og hvordan går dem kledd? Rosie i transformers er et greit eksempel for jenter. Hun har halvlangt hår og kler seg stilrent og sofistikert i filmen. Dette er trekk som gutter assosierer med en attraktiv kvinne. Det er mye mer safe å kjøre en sånn stil fremfor "skater jente", da du vil utelukke en hel del gutter.
For å nevne en jente på skolen; Hun ser ganske vanlig ut i ansiktet, men måten hun kler seg på, kroppsspråket og ikke minste det halvlange, krøllete håret gjør hun mer enn pulbar. Måten hun bruker ansiktet også gjør henne enda mer attraktiv, spesielt hvordan hun bruker øynene
Hun har en tilstedeværelse som gjør henne attraktiv.
Du burde fokusere på hvordan væremåten, klesstilen og hårsveisen gjør deg mer attraktiv. Det rent genetiske burde du gi faen i, det kan du ikke forandre alikevel. Så om du er en tier, toer eller femmer vil være HELT FORSKJELLIG fra gutt til gutt. Til slutt vil jeg bare si at å kategorisere jenter i kategorier fra 1-10 er helt forjævlig harry da smaken vår er så forskjellig. Det kan jeg ikke understreke nok, så jeg gjør det en gang til. Hver gang jeg er ute med kompiser på byn og sier "oh! Søt jente, ser du hun brunetten der?(brunetter er min akilles heel)", så sier dem "Seriøst??! Hun der???!?". Fem minutter etter på peker dem på en jente som jeg synes er...
Oppsumering: Fokus på det du kan forandre på, som klesstil, hårsveis, væremåte og ansiktsmimikk. Fuck the rest.
Gutter kan bruke Edvard cullen fra twilight og Ian Somerhalder i Vampire Diaries.