Jeg har truffet en ny "type" jente jeg ikke var kjent med fra før. Traff for en stund siden ei søt og snill jente jeg ønsket å få kontakt med, eneste problemet var at hun tydeligvis er ei jente som henger veldig mye med venninnene på utesteder. Hun var alltid midt blant venninnene, gikk alltid rundt med dem og var generelt vanskelig å få kontakt med! For eksempel, hvis hun og venninnene skulle gå fra en plass til en annen på utestedet hvor det var en del folk, gikk de hånd i hånd for å ikke miste hverandre?!
Hun var fortsatt sosial, snill og hyggelig, så jeg er ganske sikker på at det ikke skyldes dårlig selvtillit eller frykt for å være alene eller noe slikt...
Det jeg lurer på er hvordan man får kontakt med slike jenter?! Jeg har ikke "sosiale ferdigheter" nok til å hoppe inn blant en ukjent jentegruppe for å sjekke opp ei av jentene, så jeg har mest fordel hvis jeg får henne i en "boble", som de kalte det i bloggen!
Jeg hadde litt flaks når jeg hilste på henne sist. Hun stod da i baren og snakket med bare 1 venninne. Jeg kom og avbrøt samtalen og fikk en god samtale med henne! (Var egentlig litt morsomt å se venninnen som ble mer og mer sur for at hun ikke fikk oppmerksomheten, selv om jeg innrømmer at jeg burde inkludert henne også litt!)
Håper noen av dere har gode tips til hvordan man kan komme i kontakt med "venninne avhengige" jenter. Så kanskje jeg er bedre forberedt til neste gang jeg møter henne, og andre kan sikkert også ønske tips hvis de skulle komme i samme situasjon?!
Skal vi bare bruke samme "taktikk" som man gjør med andre jenter eller...?