hehe, er overrasket over hvor lite åpne folk er på dette forumet. trodde sjekking, selvutvikling etc handlet om å være open-minded jeg??
mulig jeg har tatt feil...men anyways for å forklare litt hvordan hun jobber:
for det første gir hun meg nok ikke en stil for å skille meg ut og se teit ut. det er for Å SE BEDRE UT og fremheve mine positive trekk, noe jeg VEIT vil være fordelaktig mtp på å plukke opp jenter. Vi snakker om hvilke farger på klærne som får huden min til å se bedre ut og få mer glød, hvilke snitt man har på skjorter som fremhever v-formen og skjuler evt mindre bra sider med overkroppen. hvilke form på buksene som får beina til å se best mulig ut. helt til det nivået at formen på halssmykket matcher formen på ansiktet.
Det jeg prøver å få frem her er vel egentlig at alt funker så lenge du gjør det kult og det passer deg og din stil. man MÅ ikke følge den typiske GV-normen for å skille seg ut på en positiv måte. Få opp øya folkens!! gutten som startet tråden vil satt mere pris på eksempler på stiler hvor dogtagen faktisk var brukt, en totalt avfeielse med en gang