One Night Stand - diskusjon

Started by Selveste, February 14, 2012, 20:46:12 PM

Previous topic - Next topic

Selveste

Lurer på deres meninger om dette.

1. På byen/kyssing Er det sant at man burde kysse så lite som mulig på byen hvis man ønsker sex senere? Vil man tjene på å gjøre det sjult, så hun slipper dømmende blikk fra veninner/venner?

2. Når foreslå nach La oss si klokken er rundt 01:00 og dere har rotet litt, men du ønsker selvfølgelig mer. Bør du invitere henne med på nach med en gang eller vente? Risikoen for at hun ikke er med så tidlig er der, men hvis du venter risikerer du at hun forsvinner. Hvor mye informasjon bør dere ha utvekslet før nachet blir foreslått, hvor lenge bør dere ha snakket sammen?

3. Veien hjem Hvordan bør du gå fram på hjemveien? La oss si du bruker 15 min hjem. Bør dere rote på veien, eller vente med dette? Hvis du må ta taxi hjem, kan du oppfattes som desperat hvis du f.eks. betaler en 300 kroners taxiregning fra byen til deg?

4. Kommet hjem - starfase Når man går inn døren, hva er det første man bør gjøre? ta på litt musikk og hente litt vin, eller ta henne med rett til soverommet? Hvor lang tid bør det gå før klærne faller? Burde man vise henne kåken du bor i når dere kommer?

5. Sex Hvis dere ender opp i sengen, hvordan gå best frem? burde man f.eks. alltid ha et plagg mindre enn henne, burde du ta av henne klærne eller la henne gjøre det selv?

6. Når ta nei for et nei La oss si at du har prøvd å fingre henne, osv, men hun sier nei. Du drar opp "sex er ikke så farlig" kortet, men hun sier fortsatt nei. Når slutte?

Viten gjør mester  :)

VB

Quote from: Selveste on February 14, 2012, 20:46:12 PM
Lurer på deres meninger om dette.

1. På byen/kyssing Er det sant at man burde kysse så lite som mulig på byen hvis man ønsker sex senere? Vil man tjene på å gjøre det sjult, så hun slipper dømmende blikk fra veninner/venner?

Kyssing dreper spenning, mindre kyssing = mer spenning = mer sjanse for sex. Når det kommer til venninner er det opp til jenta, respekter henne og ikke prøv å klin foran venner/venninner hvis hun ikke vil det. Du trenger ikke kysse så lite som mulig, men rå klining er ikke nødvendigvis å anbefale. Det betyr ikke at det aldri blir noe mer selv om dere rå kliner, det er bare mer spenning i lufta hvis kyssinga er litt flørtete også. Kysse litt, prate litt, late som du går inn for kyss, trekke unna med et lurt smil, etc...

Quote from: Selveste on February 14, 2012, 20:46:12 PM2. Når foreslå nach La oss si klokken er rundt 01:00 og dere har rotet litt, men du ønsker selvfølgelig mer. Bør du invitere henne med på nach med en gang eller vente? Risikoen for at hun ikke er med så tidlig er der, men hvis du venter risikerer du at hun forsvinner. Hvor mye informasjon bør dere ha utvekslet før nachet blir foreslått, hvor lenge bør dere ha snakket sammen?

Situasjonsavhengig, bare husk å ikke reager negativt hvis hun sier nei. Du kan også foreslå ting i trinn, få henne med ut på en røyk/luftetur først. Så få henne med på leting etter litt mat, så finn ut at du har jo grandis hjemme uansett så dere kan jo bare varme opp den. Hvor lenge dere har snakket sammen er ikke nødvendigvis det viktigste, du kan dra med en jente hjem etter 5 minutter og etter 5 timer. Kommer helt an på situasjonen.

Quote from: Selveste on February 14, 2012, 20:46:12 PM3. Veien hjem[/b ]Hvordan bør du gå fram på hjemveien? La oss si du bruker 15 min hjem. Bør dere rote på veien, eller vente med dette? Hvis du må ta taxi hjem, kan du oppfattes som desperat hvis du f.eks. betaler en 300 kroners taxiregning fra byen til deg?

Hovedsaklig bør du fokusere på at noe skjer nesten hele tida, noen jenter har en tendens til å overtenke ting hvis de får sjansen og en stille 15 minutters taxi tur er perfekt for det. Bytt litt mellom klining og snakking, bygg spenning og kåtet her vel hovedtemaet. Om du vil betale får være opp til deg, jeg vil si at hvis du vil splitte regninga så bør det nevnes før dere hopper i taxien siden det er veldig frekt å invitere noen inn i en taxi hjem til deg og så forvente at de splitter regninga.. hjem til deg.

Quote from: Selveste on February 14, 2012, 20:46:12 PM4. Kommet hjem - starfase Når man går inn døren, hva er det første man bør gjøre? ta på litt musikk og hente litt vin, eller ta henne med rett til soverommet? Hvor lang tid bør det gå før klærne faller? Burde man vise henne kåken du bor i når dere kommer?

Situasjonsavhengig... Er umulig å si noe konkret, men du burde eskalere så fort som mulig vil jeg si. Har hørt jenter klage over gutter som ikke gjorde noe når de ble med dem hjem. Hvis dere har flørta mye i taxien, begge er kåte og alt er bra kan du kjøre en wallslam så fort du kommer inn døra, så dra henne til soverommet. Eller bare kaste henne ned på senga. Og det er bedre å ha en liten tv/laptop å se ting på i soverommet enn på storskjerm i stua. Hvis du eller hun er veldig sulten eller tørst så ta det først, er dere ikke det så kjør på. Prøv deg frem, husk at for kjapp eskalering er sjeldent et problem.

Quote from: Selveste on February 14, 2012, 20:46:12 PM5. Sex Hvis dere ender opp i sengen, hvordan gå best frem? burde man f.eks. alltid ha et plagg mindre enn henne, burde du ta av henne klærne eller la henne gjøre det selv?

Gjett hva... Situasjonsavhengig! Men som en grei regel eskaler til hun sier stopp, så ta to skritt tilbake og prøv igjen senere. Også hvis hun stopper deg, stopp helt, se henne inn i øynene og si noe ala "Jeg vil at vi begge skal ha en hyggelig kveld. Men jeg synes du er ekstremt sexy og du vet hvordan vi gutter tenker. Så hvis du føler at ting ikke er riktig så vær så snill og si stopp, så stopper jeg uten spørsmål og uten å bli furt" (testet flere ganger).

Det trenger ikke være så detaljert og innøvd, bare få hovedessensen om at "du sier stopp = jeg stopper uten å bli furt" ut og respekter det! Sier hun stopp så stopp med en gang. Du aner ikke hvor mange pluss poeng du scorer hos jenta når du sier det og det er utrolig sjeldent at jenter vil si stopp etterpå uansett. Mye større sjans for at de sier stopp hvis du bare ignorer hennes følelser, kjører på og prøver å gjøre hva du vil. Pluss at du er da ekstremt mye klarere på at hun er med på det som skjer, hvis hun ikke gir større fysiske tegn til å være ukomfortabel og ikke sier stopp så vet du at hun er med på det du gjør. Win/win for begge parter.

Quote from: Selveste on February 14, 2012, 20:46:12 PM6. Når ta nei for et nei La oss si at du har prøvd å fingre henne, osv, men hun sier nei. Du drar opp "sex er ikke så farlig" kortet, men hun sier fortsatt nei. Når slutte?

Se svaret over. Si det jeg nevnte over, ta to skritt tilbake, ta alt sakte og gjør henne kåt, prøv igjen senere, sier hun stopp så respekter det. Hvor mange ganger du kan prøve kommer an på hvordan hun ber deg stoppe, det er en forskjell på "HVA FAEN I HELVETE DRIVER DU MED!" og "stopp *fnis fnis* jeg er ikke en slik jente *fnis fnis*". Hovedsaklig vil jeg si ikke stress for mye, det er mye bedre å miste en jente enn at en jente føler at du har voldtatt henne. Så respekter jenta så mye som mulig, men trykk lett fremover samtidig. Noen gutter vil si at du skal kjøre på så hardt som mulig, det vil kanskje få deg en del mer sex i noen situasjoner, men det er ikke nødvendigvis en god opplevelse for jenta.

Quote from: Selveste on February 14, 2012, 20:46:12 PMViten gjør mester  :)

Øvelse gjør mester :)

piken

Quote from: Selveste on February 14, 2012, 20:46:12 PM
1. På byen/kyssing
- Har ikke noe problem med å rote med en fyr på byen med mindre jeg er på et alt for intimt sted. Liker jeg fyren og er keen på pulings så er sannsynligheten større for at det blir noe på det hvis du har gitt meg en liten smakebit på forhånd.

2. Når foreslå nach
- Dette kommer helt an på hvorfor jeg er ute på byen - kan gjerne prøve å spørre litt om hvordan kvelden min har vært for å finne ut om dette er en venninne-kveld eller bare en helt ordniær kveld på byen. Er det ikke noe spesiell anledning til at jeg er ute kan jeg godt dra hjem til en fyr kl ett for sex. Men for all del, ikke kall det nach, det er enklere å bare si "Bli med meg hjem".

3. Veien hjem[/b ]Hvordan bør du gå fram på hjemveien?
- Dette kommer helt an på hvordan humør jeg er i, og hvor kåt jeg er. Noen ganger er jeg i det humøret at jeg godt kan begynne forspillet i taxien, mens andre kvelder er det ingenting før jeg er innenfor soverommets fire vegger. Her er det viktig å lese den andres signaler, hvor mye responderer personen på det man gjør?

4. Kommet hjem - starfase
- Er det en person jeg ikke har så mange felles interesser med slik at vi har noe særlig å prate om, så er det ingen vits å gå rundt grøten. Jeg er allerede full nok til at jeg syns du var bra nok til å bli med hjem, jeg trenger ikke mer å drikke slik at sexen blir dårlig. Med mindre vinen har blitt brukt som et lokkemiddel for at jeg skal bli med.

5. Sex Hvis dere ender opp i sengen, hvordan gå best frem? burde man f.eks. alltid ha et plagg mindre enn henne, burde du ta av henne klærne eller la henne gjøre det selv?
- Jeg liker best at man tar av hverandre ca annenhvert plagg og evt hjelper til selv med det som er knotete.

6. Når ta nei for et nei La oss si at du har prøvd å fingre henne, osv, men hun sier nei. Du drar opp "sex er ikke så farlig" kortet, men hun sier fortsatt nei. Når slutte?
- Er det en person jeg aldri har møtt før så setter jeg særdeles liten pris på at han ikke tar et nei for et nei. Strategien for å evt få snudd dette er å ligge tett inntil og stryke på erogene soner for å friste, men uten å gå over grensa som har blitt sagt nei til.

Selveste

Ser ut som den fete teksten gikk litt berserk her. Takk for veldig utfyllende og gode råd her VB og piken. Forresten, hvor langt føler folk man kan gå i en taxi? Er jo grenser før det blir ubehagelig for taxisjåføren. Hadde egentlig vært interessant å høre med taxisjåfører om hva de drøyeste tingene de har opplevd  :D

DIrt

Quote from: piken on February 14, 2012, 21:22:59 PM

2. Når foreslå nach
- Dette kommer helt an på hvorfor jeg er ute på byen - kan gjerne prøve å spørre litt om hvordan kvelden min har vært for å finne ut om dette er en venninne-kveld eller bare en helt ordniær kveld på byen. Er det ikke noe spesiell anledning til at jeg er ute kan jeg godt dra hjem til en fyr kl ett for sex. Men for all del, ikke kall det nach, det er enklere å bare si "Bli med meg hjem".

Veldig interessant å få dette fra en jentes perspektiv! Trodde det var slik at det var bedre å kalle det for nach, enn å si "dra hjem til meg"? Mener jeg leste det på 0330 bloggen.

Carebear

Quote from: DIrt on February 14, 2012, 23:22:10 PM

2. Når foreslå nach

Veldig interessant å få dette fra en jentes perspektiv! Trodde det var slik at det var bedre å kalle det for nach, enn å si "dra hjem til meg"? Mener jeg leste det på 0330 bloggen.

Det er i alle fall ikke det vi hovedsaklig lærer bort, men det finnes det innlegget her: http://www.0330.no/2011/07/nachspiel.html, hvor lars forteller en historie om når det funket for han. Og for å være helt ærlig tror jeg ikke det har så mye å si hva du sier i det hele tatt når du foreslår å stikke hjem til deg. Personlig har jeg sjeldent spurt om nach, fordi jeg liker å være mer direkte. Om det er smart eller ikke kommer helt an på situasjonen.

For å være litt ekkel på slutten her kan jeg nevne at det er én linje som jeg vet at jeg og alle de andre instruktørene har brukt aller mest (for min del over 90% av gangene). Men vi må rett og slett spare endel av teorien til deltagerne ;)
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

brownstone

Quote from: CareBear on February 15, 2012, 12:28:59 PM

2. Når foreslå nach

Det stemmer ikke :)

http://www.0330.no/2011/07/nachspiel.html  :)

Carebear

Quote from: brownstone on February 15, 2012, 12:41:57 PM
Quote from: CareBear on February 15, 2012, 12:28:59 PM

2. Når foreslå nach

Det stemmer ikke :)

http://www.0330.no/2011/07/nachspiel.html  :)

du kom meg litt i forkjøpet der! Gjorde researchen selv :)
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Zervs

Jeg er ikke spesielt redd for å gå for kysset hvis settinga er riktig og det har funket så si alle gangene.
Men hva hvis hun trekker seg unna,ler og sier noe som "nei nei, jeg er ikke sånn"  Hvordan reagere på det?

Synes man bør ha noe glupt å si for å ikke risikere å sitte igjen med et usikkert smil og "ehhh"

VB

Quote from: kastanje on February 15, 2012, 16:47:18 PM
Det var en fyr som prøvde å kysse meg før jeg var klar ... jeg fikk ikke det helt med meg og snudde meg bort, så han traff kinnet. Litt kleint, men han sa bare at det virket som jeg ville det, og det var egentlig greit. Har kysset han siden, for å si det sånn. Men for all del bare ro ned, gå tilbake til å snakke om ponnier eller hva dere snakket om, la hånda fortsatt ligge på låret hennes (eller hvor langt du fikk gå) og bare vent til dere har kommet et annet sted, eller de andre har gått eller noe.

Det kastanje sa. Det viktigste er at du ikke blir furt. De færreste jenter liker gutter som blir furt når de ikke får viljen sin. Så bare ta det med ro og enten lat som ingenting har skjedd eller vits det bort. Får kinnet til? "Ops jeg bomma", så bare fortsett praten som normalt og prøv igjen senere. Du kan gjøre det meste bare du ikke blir furt, usikker eller sint, ta det med ro og prøv igjen senere.

QuoteMen hva hvis hun trekker seg unna,ler og sier noe som "nei nei, jeg er ikke sånn"  Hvordan reagere på det?

Spesifikt i dette tilfellet, hvis hun sier noe ala "jeg er ikke sånn" kan du enten bare smile lurt og så fortsette samtalen. Eller vitse det bort, "er du ikke? Jeg er helt sånn". Det kan også være en gyllen mulighet til å kjøre over i en sex snakk, "mmm, jeg forstår. Jenter blir fort dømt for alt de gjør på byen". Prøv å ha en litt gi faen holdning til om ting skjer eller ikke og legg på en god dose selvironi så går alt bra, da kan du håndtere de fleste situasjoner.

Zervs

Quote from: VB on February 15, 2012, 17:30:34 PM
Quote from: kastanje on February 15, 2012, 16:47:18 PM
Det var en fyr som prøvde å kysse meg før jeg var klar ... jeg fikk ikke det helt med meg og snudde meg bort, så han traff kinnet. Litt kleint, men han sa bare at det virket som jeg ville det, og det var egentlig greit. Har kysset han siden, for å si det sånn. Men for all del bare ro ned, gå tilbake til å snakke om ponnier eller hva dere snakket om, la hånda fortsatt ligge på låret hennes (eller hvor langt du fikk gå) og bare vent til dere har kommet et annet sted, eller de andre har gått eller noe.

Det kastanje sa. Det viktigste er at du ikke blir furt. De færreste jenter liker gutter som blir furt når de ikke får viljen sin. Så bare ta det med ro og enten lat som ingenting har skjedd eller vits det bort. Får kinnet til? "Ops jeg bomma", så bare fortsett praten som normalt og prøv igjen senere. Du kan gjøre det meste bare du ikke blir furt, usikker eller sint, ta det med ro og prøv igjen senere.

QuoteMen hva hvis hun trekker seg unna,ler og sier noe som "nei nei, jeg er ikke sånn"  Hvordan reagere på det?

Spesifikt i dette tilfellet, hvis hun sier noe ala "jeg er ikke sånn" kan du enten bare smile lurt og så fortsette samtalen. Eller vitse det bort, "er du ikke? Jeg er helt sånn". Det kan også være en gyllen mulighet til å kjøre over i en sex snakk, "mmm, jeg forstår. Jenter blir fort dømt for alt de gjør på byen". Prøv å ha en litt gi faen holdning til om ting skjer eller ikke og legg på en god dose selvironi så går alt bra, da kan du håndtere de fleste situasjoner.

Takk,veldig bra forklart!