HJELP: sa ja til date, så ombestemte han seg? Følelser for en annen

Started by Miss Føniks, February 18, 2012, 14:32:53 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Hei , hatt sms kontakt med en fyr siste 3 ukene. Sist helg var vi på byen sammen. Hanne det kjempe kos, sa han akkurat hade holdt på med ei men at det ikke var mer der nå. Vi avtalte og finne på noe sammen i kveld. Og 2 timer etter vi avtalte det får jeg denne på sms:  Det hadde vært veldig hyggelig miss føniks! Men her er greia, du skjønner det at jeg har så mye følelser for en annen jente....og jeg føler at det blir litt galt og veldig dårlig gjort mot deg hvis vi finner på ting sammen og så har jeg tankene et annet sted hvis du skjønner:/ det passa lissom så dårlig at jeg traff deg nå, for jeg synes virkelig du er nydelig! Og jeg har tenkt veldig mye fram og tilbake ass, men jeg føler det blir galt at vi er sammen nå for jeg vil ikke såre deg! Jeg er jævlig lei for det altså! Håper du skjønner...var lissom så dårlig tidspunkt:(
Du synes sikkert jeg er en idiot og det skjønner jeg godt! Men jeg klarer ikke konsentrere meg om deg når jeg har tankene et annet sted...håper bare ikke du tror det er no galt med deg for det er det overhodet ikke! Du er jo veldig nydelig synes jeg! Men det er bare litt galt tidspunkt nå..                                                                                              
                                                                                                                                                        Hva tenker dere ? Jeg tenker han kan trenge litt tid på seg? Har ikke lyst å kutte han helt ut. Fortsatt lyst å bli kjent Bahh typisk og keen på å ut me han i dag, få han til å tenke på noe annet ? Hm
The Phoenix always rises from the asses

Koraboros

Legg nummeret inn i kalenderen et halvt år fram i tid eller noe og ring ham da.

Miss Føniks

Utrolig kjipt :/ vet ille hva jeg skal svare , er jo ikke sur. Skuffa ja. Han trener samme sted som meg, kommer til og treffe på han der i blant og byen...Har ikke lyst å gi helt faen

Eh

Legg det på is enn så lenge. Ikke ignorer han, men hils på han om du treffer han på treningssenteret eller på byen. Bruk hodet og vanlig folkeskikk! Regner med du er venn med han på facebook. Det høres kanskje veldig kynisk ut, men om du ser det går i nedoverbakke med hu andre kan du begynne å ta opp kontakten igjen. In for the kill! ;p

Det aller verste du kan gjøre nå er hvertfall å virke sur og skuffa fordi du ikke fikk viljen din med han. Det sender utrolig stygge signaler og jeg vet med meg selv at om ei reagerer sånn havner hu fort i "crazy bitch-båsen"

Selv om det er kjipt er det ikke verdens undergang, det er viktig å tenke på både for din egen del og for hvordan du fremstår ovenfor han når du treffer han neste gang.

Opp med hodet og his loss! :)

Miss Føniks

Si vi kan være "venner"? Hvordan si det i så fall ? Kommer jo til og ha en flørte tone. Takk for det siste innlegget !

Eh

Om du vil være i vennesonen med han, så sier du det. Men da må du huske på at det er fort gjort å brenne broen fra venner til noe mer.
Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg ikke sagt vi kunne vært venner, når jeg egentlig ville noe mer. Jeg vil ikke være noens andrevalg. Da er det bedre, som jeg sa tidligere, å vente litt og prøve på ny senere.

Jeg har ikke vært i samme situasjon, men i lignende situasjoner der jenta ikke er sikker på hva hu vil. Det siste tilfellet sa jeg bare til henne at hu skulle ta seg litt tid til å finne ut av situasjonen og hva hu ville og så kontakte meg igjen. Da var det mye styr med jobb og privatlivet hennes. Jeg hadde egentlig tenkt at det var en lost case, men etter to uker fikk jeg melding fra henne. Det skal sies at det ikke ble noe mer med hu, men det at hun tok kontakt igjen viser at tanken min bak hele funka. Det er jo egentlig hit and miss, men om man ikke satser så vinner man heller ikke noe :)

Miss Føniks

Jeg svarte han veldig forståelsesfullt, og roste han for og være så ærlig med meg. At man ikke kan styre følelser eller når man møter noen. Og sa syns du er en kul fyr,kan vi ikke være venner?
Vi endte med og sende ganske mange meldinger at og fremm.
Han sa bra du ikke ble sinna! (tror det er det han hadde forventet)
Sa at han hadde styra en del med ei som han hadde blit glad i,viste ikke hva som skjer det...
Han sa at han måtte ordne opp i det først ,og at vi garantert så hverandre igjen ;)
Og at det hadde kult og foreløbig(legg merke til at han skrev foreløbig) bare være venner. Må bare få litt tid her for akkurat nå klarer jeg ikke konsentrere meg om noen andre. Fint at du forståt! Måtte i hvert fall si det for jeg syns ikke det er rettferedig mot deg når det er sånn!

Jeg fortalte han hva jeg tenker om forhold og sånne ting. At man ikke skal bli trekke ned, men opp. At personen skal få frem det beste i deg, ikke få deg usikker. At vis det er rett vet man akkurat hvor man har den andre.Er en person genuint interessert i deg er man ikke i tvil. Skal ikke ha mer negative følelser en positive. At man skal bli sammen med en bestevenn man kan dele alt med, og da får man heller ikke lyst tol og rote med andre. Er i hvert fall sånn jeg tenker om forhold:) sa jeg.  Han var helt enig med meg ;)
Så der fikk jeg han til og tenke over sin situasjon og vist hvem jeg er på det punktet ;)

Hadde ikke forventet og sende såpass mange meldinger med han at og fremm om dette.
Virket veldig glad for at jeg sa jeg ikke ble sint,og var så forståelsesfull.
Samtidig ga han jo litt utrykk for at han liker meg å egentlig, virker litt forvirra opp i hode sitt.
Vi får nå se, får uansett en kul kompis i det minste unaeett hvordan ting blir.
Får bare gi det tid.

Hva tenker dere? Noen råd?

Koraboros

Høres bra ut, bare en ting jeg vil pirke litt på.

QuoteSamtidig ga han jo litt utrykk for at han liker meg å egentlig, virker litt forvirra opp i hode sitt.

Det er ingen motsetning her. Han liker deg, men han er ikke mentalt klar for å forelske seg i deg. Han har forklart situasjonen klart og tydelig, så han er ikke forvirret. Jeg skjønner godt hva han mener. Man møter mange fantastiske jenter, og hvis man møter to omtrent samtidig må man velge hvem av de man vil fokusere på. Det føles kanskje litt kjipt å være andrevalget hans, men i dette tilfellet høres det ut som du rett og slett kom for sent og havnet bakerst i køen på grunn av det.

Miss Føniks

Er det mulig og ha så uflaks hele tiden?
Traff endelig en bra fyr som jeg virkelig er på bølgelengde med.
Kan kødde og snakke med alt mulig om. Som om vi skulle ha kjent hverandre mye lenger.
Også skjer det her, oppgitt :D

ja ja får fokusere på eksamen!

VB

Quote from: Miss Føniks on February 19, 2012, 20:12:23 PM
Kan kødde og snakke med alt mulig om. Som om vi skulle ha kjent hverandre mye lenger.

Nja, det er en maate aa se det paa. Siden du sier uflaks hele tiden regner jeg med at dette har skjedd for, saa med andre ord, du treffer regelmessing bra karer som det virker som du er paa bolgelengde med. Se positivt paa det, tar sikkert ikke lang tid for du moter en til :)

Miss Føniks

Quote from: VB on February 20, 2012, 09:30:51 AM
Quote from: Miss Føniks on February 19, 2012, 20:12:23 PM

Nja, det er en maate aa se det paa. Siden du sier uflaks hele tiden regner jeg med at dette har skjedd for, saa med andre ord, du treffer regelmessing bra karer som det virker som du er paa bolgelengde med. Se positivt paa det, tar sikkert ikke lang tid for du moter en til :)

tja både og, har nok gitt feil gutter sjangsen før. Blitt litt bråkt og såre, av gutter som egentlig ikke har villet ha noe forhold.
Det har jeg endret helt på, hadde det ikke bra med meg selv før.
Er en helt anne jente nå en jeg var da.

Så han her og han jeg data sist er vel de første jeg vil kalle "bra gutter" sånn sett.
Sendt en feil melding til han i går med et uhell,så vi sendte litt meldinger igjen.
Han sa da på nytt at han ville ikke såra meg,og at han skulle ønske det ikke var sånn :(
hm

Jungeldyret

Du bør slutte og analysere ting. Hovedpunktene:

- Han er interessert i å snakke med deg/holde kontakten
- Han er forsatt interessert i å treffe deg

Så, hvorfor ikke bare forsette og møte han, "be like friends" så tar du ting som det kommer. Det er Lov å flørte på en uskyldig måte,
og blir han sammen med hun han dater, så er det helt ok. For du skal treffe andre gutter i mens.

Virker ikke som du helt ser rundt deg etter herlige gutter, det finnes så mange der ute. Som du beskriver ser det ut som vi snakker om max 5 stk du har møtt.

Lykke til, du fortjener en gutt du er fornøyd med :)

Miss Føniks

Quote from: Jungeldyret on February 20, 2012, 12:53:31 PM
Du bør slutte og analysere ting. Hovedpunktene:

- Han er interessert i å snakke med deg/holde kontakten
- Han er forsatt interessert i å treffe deg

Så, hvorfor ikke bare forsette og møte han, "be like friends" så tar du ting som det kommer. Det er Lov å flørte på en uskyldig måte,
og blir han sammen med hun han dater, så er det helt ok. For du skal treffe andre gutter i mens.

Virker ikke som du helt ser rundt deg etter herlige gutter, det finnes så mange der ute. Som du beskriver ser det ut som vi snakker om max 5 stk du har møtt.

Lykke til, du fortjener en gutt du er fornøyd med :)

Takk, ja er enig der. Men nå syns jeg jo det er vannskelig og eventuellt spøre han med på ting. Usikker på hvordan jeg skal gjøre det på rette måten. Hadde vært kult og trent litt med han.
Kommer nok ikke uansett til og spøre om noe sånt helt enda, la han få tenke litt.
Men han skrev nå at vi ses nok igjen.
Usikker på om han egentlig dater ho andre nå, vika ikke som han viste hva som foregikk med henne. Sist helg sa han jo at det ikke var mer der nå. Ja ja, er vel noe med det at jeg vil ha han enda mer nå som han ikke er så "tilgjengelig"?

Tja, akkurat nå er jeg på et punkt hvor jeg ikke bevist gidder og gå og lete.
Tar det som det kommer. Er litt lei, og det skal en del til før jeg anser noen som interessange nok. Byen her er heller ikke så stor.
Han her traff jeg tilfeldig på fest hos felles vennine. Der merket jeg med en gang at "der er det noe". Den følelsen må jeg få med en gang, for og bli interessert. Han la meg til på facebook dagen etter. Etter det har vi snakket sammen gjvent i 1 måned.

Jeg har nok gutter i livet mitt, henger mye med kompiser. Men der er jo også kun kompiser i mine øyne. Flere av de har jo vært interessert i noe mer,men de er ikke gutter jeg ser noe mer med en vennskap. Jeg klarer ikke holde på med flere på en gang, føles feil. Må være nen jeg føler det rett med, ellers er det bortkastet tidsbrukt i mine øyne. Dette er også ikke en kjempe stor by,så man må tenke seg litt om hva man gjør så man ikke blir oppfattet feil og blir pratet om.

Komme rnok bare til og fortsette og prate med han i blant som jeg har gjort. Hvor vi fleiper og kødder. Sende han noen morsome sms osv av og til.

Tingles

En liten ting jeg har litt problemer med her er at han ikke er definitiv. Han sier at han ikke vil noe annet enn å være venner foreløpig. Det blir litt som å sette deg på vent for å se om han får til noe bedre.

Som alle guttene her inne får råd om: Glem han! Gå videre! Du skal være ett førstevalg, ikke en som "funker hvis hun her ikke vil ha meg". Du kan gjerne ha kontakt være venner o.l. men hvis noe skal skje nå så bør han virkelig være villig til å sloss for at det skal skje.

Lykke til uansett hvordan du takler det :)

my 2 cents
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Miss Føniks

Quote from: Tingles on February 29, 2012, 00:46:59 AM
En liten ting jeg har litt problemer med her er at han ikke er definitiv. Han sier at han ikke vil noe annet enn å være venner foreløpig. Det blir litt som å sette deg på vent for å se om han får til noe bedre. [/i]

Hm yes,har tenkt samme tanken. Og akkurat den tanken liker jeg jo ikke.....samtidig gidder ikke jeg lete etter noen andre akkurat nå. Var ikke direkte på leiting når jeg ble kjent med han.
Og jeg gidder ikke sjekke opp noen på byen. Jeg har flere som jeg vet er interessert i meg, men som jeg ikke er interessert i selv....

Som alle guttene her inne får råd om: Glem han! Gå videre! Du skal være ett førstevalg, ikke en som "funker hvis hun her ikke vil ha meg". Du kan gjerne ha kontakt være venner o.l. men hvis noe skal skje nå så bør han virkelig være villig til å sloss for at det skal skje.

Lykke til uansett hvordan du takler det :)
[/i]

Vi sender jo litt meldinger og snakker på facebook chatten.
Vi snakker om alt og ingen ting. Men han er jo en smule flørtete....
Vi sendte litt meldinger på lørdag.
Han hadde edru fifa kveld med gutta fordi han skulle jobbe søndag.
Jeg sa jeg skulle ut og vrikke rompa litt på dansegulvet før jeg la meg.(byn med vennine).
Hvor han svarer " ja vrikk litt med den stramme rompa di du ;) he he kos deg! "

Ja tro meg, han har litt og bevise vis det skulle skje noe mer en interaktiv kontakt nå.

Prøver og tenke at jeg burde glemme hele greia, men tja var ikke så simpelt.
Liker og snakke me han