Hei!
Har et lite problem her som jeg håper dere kunne ha hjulpet meg med.
Saken er den at på fredagen, traff jeg på ei særs søt jente som jeg begynte å prate med på bergenstoget. Jeg synes vi hadde en veldig lett og fin tone og samtalen glei bra(ikke bare jeg som dro svar ut av henne, med masse spørsmål) Fant etterhvert ut at vi faktisk kom fra samme område, og at vi hadde noen felles bekjente, So far so good. Problemet kommer når jeg skal av, og det jeg presterer å si er at "kanskje ses vi i *sted* da". Tar ikke noe nr eller noe. Spørsmålet mitt blir da om det blir for creepy av meg å finne nret hennes på gulesider og sende henne en melding? Lyser det av desperasjon og at her er det en fyr som sjeldent prater med jenter, eller er det en mulighet for at hun vil synes det er "søtt/fint/romantisk av meg og gjøre det?
Kan vel legge til at jeg kun oppfattet navnet henes når konduktøren spurte om det, så vi presentertes igrunn aldri for hverandre, og jeg vet jo ikke om hun har kjæreste, men synes ikke det virket sånn på måten hun pratet med meg.
Hva tror dere? skal jeg bare ta lærdom og huske på å ta nret neste gang jeg treffer ei like søt jente på toget, eller skal jeg sende ei melding?
Takker for alle som gidder og svare, spesielt jenter!