Trenger tips til pene klær for å benytte på byen.
QuoteBruker som oftest svart/mørk jeans med god passform og en svart skjorte som jeg bretter opp armene på, alt uten noen form for logoer. En svart skinnjakke utenpå. Blir litt rocka, men samtidig laidback og pent. Fordelen er at jeg kan ta av skinnjakka da jeg har noe fint innenfor.
Styrer unna ruteskjortene fra jack and jones da jeg synes de blir for spragende og mainstream, spesielt de med skrift på ryggen. Finner dog noen ok plagg hos Selected.
Kjøpte meg nylig vinterboots (brune) fra Bianco,er det ok å bruke disse på byen? Lurer på om det kan bli å drasse med seg unødig mye. Har forøvrig et par sko ala Converse fra Zara som kan brukes til samme formål, men de er kalde. Hva bruker dere på byen denne årstiden?
Brune sko er farlig, om du er usikker på hvordan du skal matche de. Vil anbefale enten, converse, chelsea boots eller boots av et annet slag. Spørs helt hva slags stil du velger å kjøre for kvelden. Sett et tema og fullfør. Gå gjennom det du har på deg før du går ut.
Jeg kjører akkurat det jeg føler for og er nå i gang med å prøve nye ting, nettopp kjøpt en military jacket osv så blir spennende og se hvordan jeg kan få det til å bli kult.
(Synes military jacket egentlig ikke er fint, men bruker nettet til og finne nye ting som kan bli bra)
Føler jeg har peiling over gjennomsnittet,men trenger inspirasjon. Gjerne i form av bilder:)
Siste spm: En god venn av meg, inviterer meg ofte på vors og byturer når jeg besøker hjemplassen min. Problemet er at han overhodet ikke kan å kle seg, det går mye i skatesko,belte med et lugubert bilmerke, DC-shoes hettegenser og altfor stor/slitt bukse. Det ser absoutt ikke bra ut.
Trenger tips på hvordan jeg skal hinte til han uten at han blir fornærmet?
Vi stikker og handler på senteret.
På senteret, den der tror jeg hadde vært sykt kul på deg. Prøv den da!
Du hjelper indirekte, resten kan han klare selv.
Hvis han har lyst til å gå som han gjør bør han få lov til det om han er konfertabel med det.
Legger noen linker til deg her:
lookbook.nu
http://fashionfinder.asos.com/?WT.ac=ASOS_topnav_UKhttp://www.askmen.com/fashion/Om du ser litt tilbake i trådene har jeg beskrevet hvorfor du bør unngå brune sko, i form av en kopi fra
askmen.com.
Du må tørre og prøve noe nytt, se på deg selv og spør gjerne venner om hva de synes.
Viktigste av alt er PASSFORM.