Vi trenger hjelp til å finne navn!

Started by Andreas GV, March 03, 2012, 15:39:57 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

SATC er forresten kanskje litt utdatert?

Foreløpig synes jeg spesielt at ringmeg.no og sammen.no var gode forslag.

Men føler ikke vi er _helt_ i mål enda ;)

Stanley

#46
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

piken

Quote from: Andreas GV on March 11, 2012, 01:55:54 AM
SATC er forresten kanskje litt utdatert?

Foreløpig synes jeg spesielt at ringmeg.no og sammen.no var gode forslag.

Men føler ikke vi er _helt_ i mål enda ;)


Selve SATC-serien er vel kanskje litt utdatert, men temaene som blir tatt opp i serien går absolutt aldri ut på dato. Trenger ikke være et navn som man direkte forbinder med SATC, jeg tenkte mer at man kunne bruke den serien som en slags inspirasjon.

Ellers synes jeg man bør prøve å holde det så enkelt som mulig, det bør være lett å huske, lett å google seg fram til på slump (hva googler jenter etter?!) og også noe som fanger interessen til jenter.

Blir det forresten avstemming når dere har konkrete forslag på bordet?

Andreas GV

Quote from: Adriwen on March 11, 2012, 13:29:15 PM
Hva er det spesifikt du ønsker vi skal komme med?
Skal det være ETT ord som betyr noe, eller flere ord med - mellom osv.?

Jeg vet ikke hva jeg spesifikt er ute etter. Målet med tråden er bare å brainstorme med de som har lyst.


Stanley

#49
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

phalle

"fra håll til sjarmtroll" ;)

Huff, nei!

Må si at drømmedame var et godt forslag!

Men hva med ta-kontroll, elle noe i den duren?


Lars GV

Quote from: phalle on March 12, 2012, 23:00:38 PM
Men hva med ta-kontroll, elle noe i den duren?

Jeg tenker at vi vil unngå bindestreker, holde det så enkelt som mulig. Men det er et godt forslag i forhold til brainstormingen, er noe i den duren der som høres bra ut, type "ta kontroll over ditt eget liv og din egen lykke, ikke vent passivt på The One men oppsøk heller flere The Ones" eller noe sånt. :)

Alle bidrag blir satt pris på, og vi har planer om å få denne jentebloggen i gang ganske snart.

Så gjerne kom med flere forslag!
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Miss Føniks

Mage av forlsagene over her,syns jeg er fjollete og nedgraderende mot jenter faktisk.....


tja Mr right eller mr right now?
The Phoenix always rises from the asses

Anugita

Sier meg enig med Miss Føniks ang mange av forslagene...

Jeg er relativt tom for forslag, men tenker noe a la "ikke vent" eller lignende, henspeilet på at vi ikke skal sitte å vente på at han ringer eller tar initiativet... 

Lars GV

Dette er jo en brainstormingtråd, dvs alt er lov og ingenting er feil. Dere må ikke komme med konkrete forslag, bare skrive ned alle former for assisosiasjoner, stikkord osv.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Jungeldyret

Hva er det jenter sliter med? hva forbindes til dette?

Må vel være mulig å bruke noe i forhold til spørsmålene over regner jeg med.

Stanley

#56
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

piken

Quote from: Adriwen on March 31, 2012, 17:56:26 PM
Et forslag kan være ''Overtid'', da de sier de kommer til å bruke maks 10 min på badet, men ender opp med 1 time...


hahahaha

phalle


MVP

Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]