Vi trenger hjelp til å finne navn!

Started by Andreas GV, March 03, 2012, 15:39:57 PM

Previous topic - Next topic

Femininist

Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

piken

Quote from: Ananas on March 06, 2012, 13:04:08 PM
Hvis dere går for SATC tema, som forøvrig var bra, så burde dere jo kanskje ha noe som refererer til Carries turbulente forhold til Mr. Big (som linker opp til frustrasjonen vi har over menn og dating). Hm. Forslag:

FindingMrBig
eller
MrBig
ELLER
MrRight (now)

Tenkte også på noe som har med Mr Big å gjøre, så "FindindMrBig" synes jeg var bra, eneste som er kjipt er at bloggnavnet blir stående i små bokstaver, og findingmrbig ser kanskje litt rotete ut. Forøvrig synes jeg ikke at bloggen nødvendigvis bør ha fokus på det at jenter skal bli kjæresteemner, husk at det også er viktig å nå ut til de jentene som ikke nødvendigvis har lyst på kjæreste, men kanskje bare generelt har lyst til å bli bedre med gutter.

Ellers er det gøy å være med på den kreative fasen!

Hopefull


Lysjenta

Drømmedame funker det :)

Men da blir det vel drommedame.no, ø funker vel dårlig i webadresser..

Stanley

#35
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen


Miss Føniks

Quote from: Adriwen on March 08, 2012, 15:11:10 PM
Problemer er at Drømmedame, Sjarm osv. sikkert alleredet er i bruk.

Jeg sjekket, dukker ikke opp noen nettside på http://www.drommedame.no/
The Phoenix always rises from the asses

Claw

Drømmedame eller Drømmedama, og Sjarm får mine stemmer :)

Stanley

#39
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Torstein

Quote from: Adriwen on March 08, 2012, 23:04:39 PM
Jaja, nå har vi kommet med forslag over 3 sider. Da får vi vel håpe at de to folka som skal ha bloggen, kommer til enighet og navnet velges.
Jeg føler vi har bidratt GODT NOK til nå, da kaster i hvert fall jeg (personlig) ballen videre til GV-gutta.

Ja nå har vi gitt NOK tips, la oss lene oss tilbake og se hva som skjer her  8) 8)

Egil GV

Gjør en ting du er redd for hver dag!

Koraboros



Jungeldyret

Special Girl, Girlswithpower bla bla