Liker ei jente deg godt nok til å bli sammen med deg, så liker hun deg nok godt nok til å gråte over deg. For mange gutter (og sikkert jenter) er det å gråte noe en gjør annenhvert år og helst i begravelser, for andre igjen så er det å gråte veldig naturlig. Selv gråter jeg sikkert mange ganger i måneden, og det er ikke bare hormoner som gjør det, når jeg tørker tårene føler jeg meg mye bedre enn før de kom så for meg er det en fin måte å få ut følelser på (både når jeg er trist, sint, frustrert, deprimert og glad).
- Om du player henne er ett spørsmål "bare du" kan svare på, men om hun føler seg played svarer du ganske godt på selv (ja). Du møter henne for å pule en gang i uka, du tar ikke kontakt og hun tok initiativ til praten og kom med forslag, du har kun blitt med på ting fordi hun har spurt - ikke fordi det var det du tok initiativ til.
For å unngå at hun føler du player henne så må du vise initiativ (ringe, sende melding, ta kontakt selv) og/eller involvere ditt (eller hennes) nettverk, kanskje spesielt møte venninnene hennes og være "kjæreste" imens de er til stede (holde i hånda i offentlighet etc), og etterhvert la henne møte noen av dine kompiser.
Føles dette helt feil for deg? Isåfall kan du vurdere å slå opp med henne eller si fra om hvordan du ser på forholdet deres, for slik jeg ser det har dere definert det ulikt....